{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Lars and the Real Girl {{forumTopicSubject}}

En film om en ung mand der er kæreste med en såkaldt ”Real Doll”, det kan kun være en plat og dårlig film. Dét var min første tanke da jeg hørte om filmen.
Men så fik jeg læst nogle anmeldelser af den, og de tegnede et helt andet billede af filmen, så jeg blev interesseret, og nu er den så blevet en del af filmsamlingen. Jeg har netop set den, og jeg blev positivt overrasket, den havde meget mere at byde på end jeg havde forventet.

Ryan Gosling levere en pragt præstation i rollen som Lars, en ung mand med sindslidelser der gør ham socialt distanceret. Han isolere sig selv, og prøver så vidt muligt at undgå kontakt med andre. Lars får sig dog en dejlig kæreste, Bianca, der er bare et enkelt problem, hun er en dukke…
Lars´s bror og svigerinde er bekymrede for Lars, og opsøger en læge for at få hjælp. Lægen råder dem til at spille med på legen og lade som om Bianca er levende, for Lars´s skyld. Det er muligvis en helingsproces Lars selv har sat i gang, men det kan kun tiden vise.
Først er det lidt en stor kamel at sluge for Lars´s bror og svigerinde, men de er med på ideen og får det meste af byen til at hjælpe med opgaven, og acceptere at Lars er kæreste med en dukke.

Det er en rørende film, med dybtstikkende følelser og masser af næstekærlighed. Selve historien er meget jordnær og skildre en personlig rejse, både med seriøsitet og med humor. Ryan Gosling gør et rigtig flot stykke arbejde i denne film, og han minder mig om hvorfor han er én af mine absolutte ynglings skuespillere lige nu. Resten af castet spiller også godt og troværdigt, men det er Ryan der løber med opmærksomheden.

En film jeg vil anbefale til en stille aften, historien er godt fortalt og jeg kunne snildt have set 2 timer mere af den film smiley

Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0805564/
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=XNcs9DrKYRU

Anders B. rating: 9/10 stjerner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lars and the Real Girl
Kommentér på:
Lars and the Real Girl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce