{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forrør vectra opc
  • #1   4. mar 2012 har også købt et til min vectra c (OPC) smiley så glæder mig og tror ikke det er så gælt hvis dine sider lidt rigtigt smiley og ved du hvad din har af hk nu ?? og mener sådan et forrør giver ca 15-20 hk ?? har jeg hørt

• #2   4. mar 2012 Altså jeg tror ikke lige mine hænder vender forkert.. Men var mere om man skal hen og splitte hele bilen ad.. Ser jo ikke ud til der er vildt meget plads.. Jeg aner ikke hvor meget det giver på en vectra opc, men kender en der skiftede forrør på en 200 hk astrs gtc og fik den programeret om, det blev til 25 hk mere. Så mon ikke man henter nogenlunde det samme på en vectra ved samme ændring. En forkat begrændser jo en del..

• #3   4. mar 2012 så burde det jo ikke være noget problem:) og tror man skal fjerne køler væske beholderen så er der lidt mere plads smiley

• #4   4. mar 2012 og 25 hk det var ikke meget hvis den blev chippet?? og hvis vi chipper sådan nogle som vores skulle det give min 50 hk

• #5   4. mar 2012 Daniel G: Det er min gamle Astra Kenny snakker om. Den var chippet til 235 hk, så fik jeg det nye forrør på, og fik så 25 hk og 40 nm ekstra ved en lille omprogrammering. Så den fik 60 hk i det hele.

• #6   6. mar 2012 nåh det lyder også mere rigtig smiley og får dele til min om ca 3 uger bliver sjovt

• #7   8. mar 2012 har haft det på min vectra opc og det giver ikke 20-25 hk alene du skal ha 3" udstødning på chippe den og større intercooler for at det spiller maks.

det næste man så skal som jeg gjorde er upgrade turbo, kobling og quafi spær....

med hensynn til at skifte forrøret er en stor sag du skal ha løsnet motor ophæng i venstre side og så motoren kommer ned ellers kan du ikke få det originale forrør ned uden at ødelægge det af.... samt du skal ha en ny motorstyring det vile sige du skal ha lavet en ny lamdasonde overvågning da du fjerner forrøret hvor der sidder en katalysator der bliver overvåget.

• #8   8. mar 2012 samt gearkassen kan også volde problemer med at få det lirket ud men det nye 3" forrør er meget nemmer at få på da der ikke sidder en katalysator i vejen på det....

• #9   8. mar 2012 Min er chippet nu, men planen er den skal laves på ny når jeg har lavet de ændringer jeg har planer om.

Kommentér på:
Forrør vectra opc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce