{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Søger film. {{forumTopicSubject}}

Spørger her af dovenskab da jeg ved jeg har filmen i min samling, men orker ikke kigge så mange film igennem.
Mener den er forholdsvis ny.

Skulle gerne være en fremtids fængselsfilm. i starten følger man to mænd, muligvis kammerater, der blir idømt fængselsstraf på en ø. De bliver smidt ud fra et fly/helikopter, men lander hvert sit sted på øen. Der er to, eller flere grupper på øen. Den ene gruppe, bad guys, holder til i noget der ligner en bjørnegrotte i en zoo, hvortil den ene af de to kammerater ankommer. Efter 5 minutter i grotten har han tæsket lederen og styrer nu gruppen.
Den anden mand kommer til en gruppe der holder til ved vandet, hvor de har bygget noget der ligner en middelalder landsby. Gruppen er anført af en der godt kunne minde meget om skuespilleren Terence Stamp, men imdb er ikke enig. Mener så de to grupper flyver i flæsket på hinanden, da dem fra grotten vil ha de andres goder..

Lyder muligvis som en plat film, men vil gerne se den igen. Så er der nogen der kunne have en ide om hvilken film jeg tåger om?

- Nicolai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger film.
Kommentér på:
Søger film.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce