{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil stærkt advare jer mod at se den her film
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   5. mar 2012 Findes der nogen 3d film som er udgivet på dvd ? Er det ik kun blueray skiverne som kan fåes i det lort ? ;D

• #2   5. mar 2012 Ok så Blueray ..men det er vel også en Dvd? eller er jeg helt fejl på den heeh

• Bjerggaards

#3   5. mar 2012 Det er da en digital video disc ja, men vil ik sige det 100% er det samme.. Men lige meget, er stor modstander af 3d, da jeg desværre mener at de fleste film, som laves med 3d mister meget af handlingen ;D Er måske ubevist det sker, men mange af dem mangler lige det sidste, som jeg mener kunne ha været med, hvis de havde sparet de ekstra penge som 3d koster at lave, fremfor bare at optage normalt ;D Ved det sikkert er fremtiden, men fremtiden er ikke nu xD
    (Ja nu får jeg sikkert høvl for det jeg har skrevet, men er min mening..)

• #4   5. mar 2012 Måske det bare ikke var min smag, men jeg faldt da i dyb koma til den haha

• #5   5. mar 2012 Piraten.....jeg syntes altså det spiller max.. godt nok er det ufedt at sidde med briller på hjemme men det gir altså bare det mere:) plus jeg har så også købt det bedste tv på markedet lige nu til 3D måske det også har en del at sige

• Bjerggaards

#6   5. mar 2012 Af de film jeg har været heldig/uheldig at se, har været set i biografen, og var aldrig noget jeg kunne finde på at bruge penge på self.. Ik så længe det kun er i start stadiet, fremtiden vil sikkert byde på noget bedre, men pt nej tak

• #7   5. mar 2012 det er jo også en smags sag:).... Men vil nu sige det er udemærkert.

• #9   5. mar 2012 Så ringe er den da heller ikke.. Der findes da langt værre film..

• #10   5. mar 2012 Så frem til den - hørte bad review og tænkte "arh, pis..!" så den - kom positiv fra den igen ...

6/10 vil jeg mene smiley

• #11   5. mar 2012 Ja 3D er da fedt, man kan både spille PS3 i 3D, tage sine ferie billeder og video i 3D og ja så film som jeg ser som den mindst vigtige.

Men ja biograffens passive system er skod i forhold til en god plasma 3D skærm så som Pana VT30 ingen crosstalk til at træte øjnene.
    Og get real, det med at folk falder på halen over at skulel side med et par briller på, det er sjovt nok kun dem som ikke selv har sådan et TV.
    Når man har set 5 min, glemmer man stortset man har dem på.

Det ville svare til man sider og tuder snot over man skal side og bruge en fjernbetjening for at stille på sit TV i stedet for bare at kunne sige komandoer ti ldet som det adlyder, IH altså, hvor er livet dog besværligt dog smiley

• #12   5. mar 2012 er ganske tilfreds med mit smiley men har også lige fået det så kan ikke sige noget negativt endnu hehe men forhåbentlig intet

• #13   5. mar 2012 Du skal glæde dig over de brilelr der følger med i forhold til det gamle VT20E som gik i stytkkerpå stribe, dog refunderede panasonic dem til den nye model blot ved at henvende sig.

• #14   5. mar 2012 Der fulgte to briller med fjernsynet smiley så aner ikke hvilken det er hehe.

Men de virker dog ubeklageligt smiley

• #15   5. mar 2012 Ja, hvis du har købt et VT30 er det de nye typer som dem her:
    http://www.proshop.dk/mediacontent/22/41/2241920o.jpg

De gamle det er dem her der knækker på midter pinden som er et sindsygt skrøbeligt system:
    http://img1.hifi-regler.biz/pics/big/shop/panasonic/panasonic_ty-ew3d10e.jpg

• #16   5. mar 2012 brabus.....jamen jeg har købt mig et samsung smarttv og der lå der to i .. sælgeren sagde det var et af de bedste på markedet, men kan da høre på dig det er panasonic

• #17   5. mar 2012 Syns filmen var helt ok! Ikke specielt go

• #18   6. mar 2012 Er det ik bare bruge dem fra biffen ? Fatter ikk man kan bruge så mange penge for at EN person kan se en film ... Damn .. Og så det jo nærmest beta endnu det 3D der er ude .. Jeg kan både nemt klare mig med DVD og Blu-ray .. Har os droppet 3D i biffen.. Blir skråller i bæret a det pis smiley

• #19   6. mar 2012 Jean .

Ja, lige med 3D så er Plasma paneler en hel del bedre da de ingen cross talk har mellem højre og venstre skørm billede.

Panasinicen er uden tvivl DEN bedste 3D skærm, men samsung laver nogle fede LED paneler.

Det er lidt hvad man er til og bruger den til synes jeg.

• #20   6. mar 2012 Gutter... Snakker vi 3D eller filmen i tråden ??... Hijack er lidt fesent, så start en ny tråd.

• #22   6. mar 2012 PAPPI *Admin - Filmklubben*

Eftersom filmen også findes i 3D og der indspørges til andre 3D film
    er der vel relvans for at debatere dette emne under samme hat.
    Så off topic er det jo egentlig ikke når trådstarter selv er inde på 3D området i tråden.

• #23   6. mar 2012 You got a point smiley

• #24   6. mar 2012 Tak.

Men ja hvilket TV vi så synes kan slå den andens, er vel så et elelr andet sted ikke helt relevandt for tråden smiley

• #25   6. mar 2012 Mangler dog nogle der refere lidt til om der er nogle film der er bedre i effekten med 3D godt nok var det flot at se de tre musketerer men handlingen er noget gab.. Faldt i dyb søvn på intet mindre end halv time smiley

• Bjerggaards

#26   6. mar 2012 Avatar skulle have ret gode effekter, og den skulle vidst snart være til at købe frit..

• #27   6. mar 2012 Film skal helt klart være produceret/Filmet/Optaget i 3D
    DU skal næsten se de Imax film der findes, de er ikke ret dyre og vare helelr ikke ret lang tid.
    De kan købes i eks. elgiganten.

Avatar er til dato nok den bedste 3D film rent effektmessigt.
    Det virker bare SÅ naturligt uden at virke landskabs agtig i lag på lag som nogle 3D film gør det.
    Og så er der ikke alle mulige fancy scener der kun har til formål at vise hvor meget 3D effekt de kan lave.
    Den kan dog vist først købes i butikkerne om noget tid.
    Den har været låst til kun at følge med Panasonic 3D udstyr når man købte dette.
    Dog sælger flere den på nettet for en klækkelig sum penge da den ikke var kommet ud, 1000 og selv 5000 Kr. er set, helt åndsvagt.

Ellers så er der også en film som "the Hole" lidt tam handling ,men ok 3D effekter, her har man dog tydelighvis lavet nogle scener der kun har til formål at yde 3D effekten et boost.

The Titans i 3D skulel være en af de værste slags som er en efterbehandlet 2D film og tegnefilmene har stadig svært ved rigtig at lave "troværdig/naturligt" 3D scener ude nde komemr til at virke overdrevne eller unaturlige og skaber uhensigts messig cross talk fordi man prøver at skabe dybere billeder hurtigere end øjet kan vende sig til og så ser man eks. 2 bolte eller genstande i stedet for 1.

Så er der også sådan en film som Street Dance 3D den har måske en kendt handling, men fuck hvor er lyd og billede bare super.
    Virker måske som en tøse film, men jeg er ovenud betaget af både lyden af musikken og den naturlige 3D effekt som også er en produceret 3D film og ikke en konverteret film.

"Up 3D" skulle være kedelig og tam hvad angår både handling og 3D.

Men generalt film der er produceret i 3D er langt bedre og naturlige end film der ikke er.
    Det står som regel bag på coveret.

Monsterhouse er også en sjov film, men igen 3D er i nogle scener lidt for meget pga. for hurtige distance bevægelser i dybten.

• #28   6. mar 2012 Har avatar på Blueray gider næsten ikke købe den igen :).. Men ja den var fed at se i biografen det helt sikkert

• #29   6. mar 2012 Synes nu altså den var meget god.

Kommentér på:
Vil stærkt advare jer mod at se den her film

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce