{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Bil fra Sverige {{forumTopicSubject}}

Salam shabab
Jeg vil høre om hvad reglerne er om hvis man køber en bil i sverige?? Jeg er dansk statsborgere og vil gerne flytte min adresse til SV, men har arbejede I DANMARK, hvad gør man for at det hele skal være lovligt?? er der evt noget tricks.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil fra Sverige
  • #1   17. mar 2012 det eneste trick jeg har er at Flytte derover permenent! self stadig arbejde i Danmark... eller bliver du bar busted ligesom alle andre smiley

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #2   17. mar 2012 Yep. Permanent bopæl i Sverige, og så kan du arbejde lige præcis der hvor du ønsker, og stadig køre rundt med svenske plader - Så er du sikker på ikke at få nogle dummebøder af staten o.l. smiley

• #3   17. mar 2012 Men vil stadig have familie i DK, kan man overnatte hos dem og stadig have bilen, eller SKAL man køre hjem samme dag??

• Tommy B

#4   17. mar 2012 Du må højst overnatte i Danmark 185 dage om året. Hvis det sker oftere,vil du blive betragtet som at være boende i Danmark og de kan så tage bilen og krævede bøde + afgift.

• #5   18. mar 2012 lad være med at flytte til sverige på grund af bil. og heller ikke bar for at flytte dig. med mindre du ikke har familie eller venner i DK.

Jeg er flyttet der for ca. 3 år siden og har fortrudt. selv om man køber en store bil hvor skal man have råd til benzin og vedligeholdelse

Find en billige og sjov bil i Danmark og hold dig til det brow

hvem gider at kom forbi dig og få en kop kaffe af vennerne eller familien når turen der til koster ca. 400 kr med bil og 200 kr med toget glem det

• #6   18. mar 2012 Abu jacob, hvis man har styr på sit Business og ved hvad man har gang i osv så kan det godt betale sig, man kan lave boksen, hvis man tænker klogt.!

• #7   18. mar 2012 Abu jacob
    Det er slet ikke pga bil, begge min brødre bor i SV, vil gerne flytte over til dem, men vil dog stadig beholde mit arbejde her i DK, det er faktisk eneste grunden,
    Også gør det heller ikke noget man kan køb sig en bil, Lllle biler og kaffe er ikke lige mig smiley

Mikki
    du lyder tll at have styr på din Business smiley hehe

• #8   18. mar 2012 Amos F, det bar mere folk prøver bare at snyde sig til tingene hele tiden, men det ender bar med de bliver busted. så hvorfor ikk bar gøre det ordenligt! altså jeg kun mekaniker men klare mig fint smiley

• #9   18. mar 2012 Jeg vil også gør det FULDT lovligt, hørt om mange der blev busted, og det er netop det jeg vil undgå, der ingen grund til at snyde når man kan køre med frihed.

• #10   18. mar 2012 lige præcis smiley

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #11   19. mar 2012 snak lige først med din chef om han gider at betale skat til Sverige smiley
    ellers kan det godt betale sig at flytte , billige biler + 100 kr forsikring hvert mdr. og du har jo familie der smiley

• Tommy B

#12   19. mar 2012 mudi, han kommer til at betale skat i Danmark, så der er ikke så meget at diskutere der. smiley

• #13   19. mar 2012 det har ikke billige forsikring

og man betaler skat i danmark

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #14   19. mar 2012 self. har de billigere , min far betalte 8000 kr i DK hvert år for en ford og nu betaler han1200 kr om året , der er meget forskel ,måske ikke for unge mennesker .

• #15   20. mar 2012 jeg er elette billigst og synes ikke deres priser er billige i forhold til hvad bilerne koster der over

Kommentér på:
Bil fra Sverige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce