mvp motorsport {{forumTopicSubject}}
OBS vil dele en oplevelse så andre undgår samme fejl...
Har aldrig oplevet lign fusk før!!!!!!!!
Har fået smadret mine orginale ridox sideskørter...
Bestiller nogle nye gennem en dk leverandør, hvor service og alt er ok...
MVP annoncerer med at de har orginale sideskørter på lager..... får dem bestilt, koster 1799 usd uden fragt told og moms... ( forsikringen betaler)
De lander i dk. 3 steder er de flækket, de er ikke som de orginale, carbon er revnet, de ligner slet ikke orginale...... TOTAL DÅRLIG EFTER LIGNING...
Hvordan kan man skrive sådan når man bare får lavet en total dårlig kina kopi!!! har aldrig oplevet et fusker firma som dette........
Så pas på hvis i bestiller fra dem!!!!!!!!!!
Ridox Side Skirts for 1993-98 Supra - Carbon Fiber Accents
Part # Rx SS CF
Discontinued! One pair of side skirts are remaining in stock. We have them here at MVP, ready to go. When they are sold, that is it!
Do you want to own one of the rarest of rare body kits in the USA? MVP Motorsports is the only place in the world that you can get the Ridox kit other than Japan! It took us an entire year to get this kit in stock after we began negotiations with Japan!
This kit debuted on our 1,089rwhp daily driven Supra at the 2005 National Supra Meet and everyone love it! It was seen for the first time nationally on the front cover of the August 2005 Sport Compact Car magazine. Don't miss your chance to own this extremely rare product, we do not know when or if we will have more as it was extremely difficult to get these!
Note that not the entire side skirt is made of carbon fiber, most of it is FRP (Fiberglass Reinforced Plastic) like most other aftermarket side skirts. The carbon fiber takes up only side flares (shown in this picture in carbon fiber) and about 2 inches above the side flares.
On the Supra shown here we invented our own line of carbon fiber by painting over some of it. That is the great part about this kit - you can invent your own custom line of carbon!
For more pictures of this kit please click here.
Price is for the pair of side skirts.
When you checkout with this item in your basket, shipping cost will show $0. We must ship this item truck freight, it can not be sent with UPS or FedEx. We will contact you with the freight cost before we process your order.
MSRP $1,977.00
Your Price$1,799.00
--------------------------------------------------------------------------------
1
Så tyndt i matrialet at de sikkert ville knække hvis man kom til at ramme dem med foden når man stiger ud!!!!!!
De reklamere med at de har det sidste orginale sæt i verden... løgn!!!!!!!!
Kunne bestille nogle uorginale der er i bedere kvalitet til ca. 5.000 kr. fra whifbitz...
jun 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 175
De har ellers et godt ry - har selv købt mine carbon indstigningslister hos dem.
Hvad nu? Kan du annulere handlen?
Ellers et konge sæt - Har selv drømt om det længe
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 127
Så løser de det sikkert. Har aldrig haft problemer med dem og det har tusindvis af andre supra owners heller ikke.
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Emner: 32 Svar: 68
dec 2004
Følger: 48 Følgere: 52 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 54
Skriver ikke det her for at jeg tror at jeg kan ødelægge mvps firma eller lign.
Men for at advare andre om ikke at købe det bodykit hos dem for man kan få et komplet sæt hos whifbitz incl forkofanger og rearspats incl. fragt for ca 10.000
Når man betaler ca. 18.000 for et sæt orginale skørter også der kommer noget der ligner og kvalitetsmæssigt er noget lort, er det vel fair nok at advare andre om ikke at begå samme fejl eller ????
Der bliver sgu da også skrevet til mvp....
Har også altid hørt super godt om dem, men sgu for dårligt og reklamere med de har det sidste orginale sæt i verden og så kommer der noget der ligner en kina kopi specielt når man har betalt ca, 18.000 jern....
Så hvis du ikke kan bruge advarslen til noget er det helt fint med mig!!!
jan 2007
Lige lovligt hurtig på aftrækkeren vil jeg mene.
dec 2004
De har bla. skrevet i mail at det er super kvalitet..
Det er flækket 2 steder uden der er skader på kassen det er sendt i, samt carbonen er revnet... så man vidste det godt da man pakkede det i bobleplast... Det er efter min mening dårlig stil..
Har også kun hørt godt om mvp, og advarer også kun om at man skal være obs hvis man bestiller et ridox kit...
Så hvis du har gode erfaringer med dem er det vel super!!!!
Og nej det er ikke det forkerte de har sendt
dec 2004
Håber det firma jeg har bestilt gennem får pengene retur
jun 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 175
Heldigt du ikke selv hænger med aben.
Ville ellers gerne have budt 2000kr for sættet
dec 2004
jan 2007
mvp motorsport
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside