{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Std. Radioforstærker. 9-3 02 {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en Saab 9-3 fra 02. Har hørt noget om at man kan få en std. Forstærker til at sætte i bilen. Er lidt i tvivl om den allerede er monteret. Er der nogen der ved hvor den burde sidde hvis den er monteret. Der er 6 højtalere i bilen. 2 i de forreste døre. To i instrumentbordet og 2 omme bagi.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Std. Radioforstærker. 9-3 02
  • #1   2. apr 2012 prøv at kigge her... De skriver noget om en Premium pakke... det var lige hvad jeg fandt...

    Hvad jeg fandt ud af er, at 2002 9-3 SE ikke har den cookie cutter konfiguration, at folk hentyder til. Audio set-up afhænger af, om du ikke har en premium pakke eller ej. Den afslørende tegn er, om ikke du har helt lædersæder og digital klimaanlæg. I overensstemmelse med disse pakker kommer dørhøjttalere, der er enten installeret (med Premium Sound-pakken), eller præ-kabel (hvis der ingen præmie lyd pakke).

    Jeg har en 2002 SE med læder klippede sæder (stoffet ned i midten) og knapper til klimaanlæg. Disse versionen ikke kommer med præ-kablede dør højttalere. Fra alle den forskning, jeg gjorde det ligner også installere disse højttalere er smerte primært skyldes drift af nye ledninger.

    Jeg endte med at installere et sub i ryggen, der erstatter den forreste (forruden) højttalere med mellemtone og diskant komponent højtalere og forlader de bageste componenets. Installation af nye hovedenhed, og strøm til sub var sådan en smerte i **** jeg gav op på smerten ved at erstatte 6x9 har.

    Jeg anbefaler at få det hovedenheden adapteren fra geniunesaab.com og ledninger kit fra cutchfield.

    Hvis du har fuldt lædersæder din dør højttalere bør allerede forbundet.


  • #3   2. apr 2012 Okay tak. Har prøvet at kigge lidt inde på den side tidligere. Men det var bare lige hvis der var nogen der vidste hvor man monterede den originalt

Kommentér på:
Std. Radioforstærker. 9-3 02

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce