{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

gevind undervogn til mk3 {{forumTopicSubject}}

jeg er den heldig ejere af en mondeo fra 06 en st-car og nu da sommeren er på vej skal mine alu på så den kan komme til at se ordentlig ud igen. men inden vil jeg gerne have en gevind undervogn på da jeg ikke helt ved hvor meget jeg kan sænke den med mine 20 tommer på inden de går imod når jeg kører over humpler osv.
men hvor kan man finde en gevind undervogn til en st-car alle de steder jeg har snakket med siger de at det har de ikke.
der er måske nogen her som kører med 20 tommer på som kan fortælle mig hvor meget deres er sænket så jeg evt slipper for at monter gevind.
kan i ellers have en go sommer derude.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gevind undervogn til mk3
  • #1   5. apr 2012 Jeg har ingen problemer med min,

Sætter er fra eibach eller hvordan det nu staves, og sænker mellem 30mm og 40mm, komforden er rigtig god, men skal jeg være ærlig ville det klæ den at komme en smule længere ned i skærm kasserne, men omvendt så ville det går meget ud over komforden, og da jeg har børn i bilen har jeg nåjes med denne under vogn, Se min profil

• #2   5. apr 2012 Du skal dog være sikker på om du har selv nivue støddæmper bag på,
    Kan du se ved at ligge dig på knæ og kigge ind på støddæmperne bagfra.

Dette ses ved om beskyttelse kapen er lige eller rillet, ved rillet skal der også købes nye støddæmpere til bag vognen, da den ellers ikke vil bliver lavere selvom du skifter fjedrene.

• #3   6. apr 2012 tak carsten jeg vil prøve sådan et sæt som du har i. for når jeg montere mine alu så ligner min mondeo jo en bil der blevet bange for sine fælge. jeg har heldigvis ikke sådan nogen støddæmper bag i, det har jeg ikke råd til hehe.

ellers rigtig lækker mondeo du har dig. er vild med din ombygning og din kabine.

Kommentér på:
gevind undervogn til mk3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce