{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Top Gear Live {{forumTopicSubject}}

I sidste weekend var man lige inde og se Top Gear Live. Super super fedt og masser af action og sprøde biler.
Men for fanden hvor føler man sig nørdet når man ligger mærke til ridserne på de alt for lækre biler der kommer ind..
Kunne selvfølgelig ikke undgå at nyde når der kommer porche olign. ind, men samtidigt kunne det godt gå mig på nu den var under de enorme spotlights og de så ikke får dem til at se helt slikket ud.
Overvejede lidt at spørge om man sku ta med rundt og hjælpe dem, men den går nok ikke helt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Top Gear Live
  • #1   5. apr 2012 De putter dem desværre nok bare i en vaskehal.. De skulle skamme sig!

• #2   6. apr 2012 Ah, pyller. Forleden var der en Porsche 911 (997) Carrera 4S til syn i den synshal jeg kommer i. Den var 4 år gammel, og bilen var nærmest mælkehvid i lakken af dårligt vedligehold (bilen er sortmetallic)... JEG VÆMMES!!!!

• #3   6. apr 2012 Så er du da i det mindste heldig at få noget ud af showet. Den aften jeg så det var musikken så høj at den ENESTE motorlyd der overdøvede det var crosseren under Limbo og så den ene drifter. Resten ku lige så godt ha været elbiler.
    Så det var Nyhavn der reddede min Københavnertur smiley

• #4   8. apr 2012 Christina J
    Jeg nød det rigtigt meget, men musikken var også monsterhøj! Kunne slet ikke se hvorfor det behøvede være så højt medmindre deres målgruppe er 70 årige og regner med størstedelen af salen er fyldt med den aldersgruppe.
    ELSKEDE lige da de havde opvisningen og alle holdt i en fin cirkel og de så skulle trille ud.. Lige da de startede dem alle der var der jo flere der brummede så lækkert! ARGH der kunne jeg godt ha gjort sædet lidt vådt tror jeg.. Fy for satan!
    Og det sjove var så også at de fyre der var med i Limbo troede jeg var tøser fordi de havde de der skørter på.. Var lidt morsomt.
    Er virkelig trist de gjorde det sådan for at nogle ikke får det ud af det som de burde ligesom dig.
    Men godt du fik det nydt lidt alligevel smiley

Men ville så gerne ha gået ud og sagt hvaa ska jeg ikke lige gi jer en hånd, men de ville nok også bare glo på mig de to gamle grise og sige et eller andet engelsk smart om at det mere var hvordan de kører og performer istedet for de småting.

• #5   8. apr 2012 Arh jeg tænkte bare på Russian Cossacks ryttere. De har samme stil tøj på. Men nu havde jeg jo også krikker før jeg gik over til MR2 smiley

• #6   9. apr 2012 Ja det ikke lige et område at jeg har så skide meget erfaring indenfor smiley Men sys også bare de så små ud, men fandt så også ud af det var fordi det var asiatere.

Kommentér på:
Top Gear Live

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce