518 visninger
|
Oprettet:
Insidious {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg går ikke af vejen for et godt gys, og har overvejet om jeg skal se <b>Insidious</b> - Men da filmen har fået lidt blandede anmeldelser rundt omkring kan jeg ikke rigtig beslutte mig.
Så vidt jeg kan se, er der ingen her i Filmklubben, der indtil nu har anmeldt filmen.
Til jer der har set den: Er den OK - eller hvad siger i?
Jeg gider bare generelt ikke se den, hvis det er noget crap a la "The Fourth Kind", der forsøger at bilde seeren ind, at det som sker er autentisk.
Tak for jeres kommentarer !
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 33 Svar: 309
maj 2007
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 216 Svar: 865
Thanx !
Og fint du kommer med en anbefaling af andre film også - for jeg er ret vild med den genre, - har blot ikke rigtig haft så meget tid til at se film her på det seneste
maj 2007
Kan også anbefale [REC] 1 og 2 (spanske gyser) mega klamme
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 878
mar 2008
Følger: 88 Følgere: 85 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 3.307
der er rigtig langt mellem de gode gysere nu om dage..
apr 2007
Følger: 46 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 223 Svar: 2.135
Den er ok, men så heller ikke mere end det, lille smule små kedelig, men det er som du selv siger, delte meninger, og det kan ske at du selv syntes den er super god.
Hvis jeg skal anbefale en, så er det "The haunting in connecticut", den er jeg lidt fan af, men der er også blandede meninger om den film.
Og ja, der er RIGTIGT langt imellem de gode gysere nu til dags.
Men hvis i kan anbefale nogle hvor man får nogle chok i, så er jeg klar, pisse ligeglad med handlingen, bare jeg hopper i sofaen;)
Insidious
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside