{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Insidious {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg går ikke af vejen for et godt gys, og har overvejet om jeg skal se <b>Insidious</b> - Men da filmen har fået lidt blandede anmeldelser rundt omkring kan jeg ikke rigtig beslutte mig.

Så vidt jeg kan se, er der ingen her i Filmklubben, der indtil nu har anmeldt filmen.

Til jer der har set den: Er den OK - eller hvad siger i?

Jeg gider bare generelt ikke se den, hvis det er noget crap a la "The Fourth Kind", der forsøger at bilde seeren ind, at det som sker er autentisk.

Tak for jeres kommentarer !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Insidious
  • #1   7. apr 2012 Den er meget fint smiley Spooky as hell alt i alt en god gyser..

• #2   7. apr 2012 Kan også anbefale Dead Silence

• #3   7. apr 2012 Sebastian B.

Thanx !

Og fint du kommer med en anbefaling af andre film også - for jeg er ret vild med den genre, - har blot ikke rigtig haft så meget tid til at se film her på det seneste smiley

• #4   7. apr 2012 er også ret vild med gyser men hold kæft jeg har set meget crap her for det sidste smiley

Kan også anbefale [REC] 1 og 2 (spanske gyser) mega klamme

• #5   7. apr 2012 jeg synes så den film er rigtig plat og alt for 80'er-gys agtig...

• #6   8. apr 2012 havde hørt en del om den, så havde nogle forventninger inden jeg så den. men nøj hvor blev jeg skuffet, kedelig og har i mine øjne ikke ret meget gys over sig. ikke en jeg gider spilde tid på igen..
    der er rigtig langt mellem de gode gysere nu om dage..

• #7   8. apr 2012 Der er jeg enig med nicolai, gik måske også ind til den med for høje forventninger, efter hvad man havde hørt.
    Den er ok, men så heller ikke mere end det, lille smule små kedelig, men det er som du selv siger, delte meninger, og det kan ske at du selv syntes den er super god.

Hvis jeg skal anbefale en, så er det "The haunting in connecticut", den er jeg lidt fan af, men der er også blandede meninger om den film.

Og ja, der er RIGTIGT langt imellem de gode gysere nu til dags.

Men hvis i kan anbefale nogle hvor man får nogle chok i, så er jeg klar, pisse ligeglad med handlingen, bare jeg hopper i sofaen;)

Kommentér på:
Insidious

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce