{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

5EFHE - Tandrem ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Har endelig fået den nye motor ind af døren, og da jeg skal til at bestille tandrem inde på FTZ hjemmeside ser jeg at de ikke har noget overhovedet til den motor..

Så spørgsmålet er om jeg kan bruge en tandrem fra en 5EFE eller er der forskell på knasthjulet eller noget ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5EFHE - Tandrem ?
  • #1   19. apr 2012 Check toyodiy om de har samme nummer. Er 99% sikker det er den samme

• #2   19. apr 2012 Sys sku ikke rigtigt at jeg kan finde den der inde ?

• #3   19. apr 2012 Men ja kan da ikke heller ikke forstille mig at det ikke skulle passe..

Forskellen på 5EFE og 5EFHE skulle være forstærket stempler, plejstænger, andre manifolde. og motor styringen, så vidt som jeg har læst mig frem til.

• #4   19. apr 2012 du skal bruge tandrem´en fra en 5efe den passer lige på og forskellen på en 5efe og en 5efhe er indsugningen, udstødningsmanifold den køre med en 4 -2-1 manifold, knaster og stærkere plejstænger og så har den en højere kompesition ind en 5efe og en 4efe plus så tager den ca 1000 omdrejninger mere end en 5efe og en 4efe...

• #5   20. apr 2012 Hvorfor købe sådan noget uoriginalt? Toyotas tandremme er super billige...

Jeg fatter simpelthen ikke at man vil købe med noget uoriginalt lort når prisen er det samme eller marginalt dyrere at køre originalt. Er det virkelig så skæg at skifte motor hvis det går galt?

Kommentér på:
5EFHE - Tandrem ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce