{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Act of Valor 2012 {{forumTopicSubject}}

En hidtil uset blanding af real-life heltemod og originale film, Act of Valor stjerner en gruppe af aktiv-duty Navy SEALs i en stærk historie om moderne globale anti-terrorisme. Inspireret af sande begivenheder, filmen kombinerer fantastisk kamp sekvenser, up-to-the minutter slagmarken teknologi og hjerte-pumpe følelser for den ultimative action-eventyr. Act of Valor tager publikum dybt ind i den hemmelighedsfulde verden af de mest elite, veluddannet gruppe af krigere i den moderne verden. Når redningen af ??en kidnappet CIA operativ fører til opdagelsen af ??en dødbringende terrorplan mod USA, er et team af SEALs sendt på en verdensomspændende menneskejagt. Da tapre mænd Bandito Platoon kapløb for at stoppe et koordineret angreb, der kunne dræbe og såre tusindvis af amerikanske civile, skal de balancere deres engagement til land, team og deres familier derhjemme. Hver gang de fuldføre deres mission, et nyt stykke af intelligens afslører en anden chokerende drejning til det dødbringende terror plot, der strækker sig fra Tjetjenien til Filippinerne og fra Ukraine til Somalia. Udvidelsen operation sender SEALs i hele verden, da de spore terrorist ringen til den amerikansk-mexicanske grænse, hvor de udøver en episk ildkamp med et resultat, der er potentielt uoverskuelige konsekvenser for fremtiden i Amerika

Med fed action

Trailer : http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=cUkKuImX_ok

IMDb: http://www.imdb.com/title/tt1591479/

Raiting 7/10

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Act of Valor 2012
  • #1   26. apr 2012 Har den bare lige fået google translate?:)

• #2   26. apr 2012 Yes. jeg er svensker og er slet ikke go till att skrive på dansk men jeg läre mig af skriver her inde hehe.

Jeg kan skrive på svensk vid i fårstår beder? smiley men tror ikke i vill det hehe så lättast var nok till att bruge google translate smiley

• #3   26. apr 2012 fed review ! smiley god film ! Hvis man elsker ild kamp og action skal man helt klart se den !

• #4   26. apr 2012 Det er tydeligt at det ikke er rigtige skuespillere i filmen - på både godt og ondt. Replikkerne bliver meget firkantet at høre på, men kampscenerne - der kan skuespillerne godt gå hjem, de er super realistiske og langt mere detaljeret end hvad der normalt er for den slags film.

Som en ekstra detalje er der ikke brugt løse skud til filmens skud-scener med derimod rigtige krudt og kugler - thats how the SEALS do it.

Historien er okay, desværre opnår man ikke en tæt forbindelse til skuespillerne/de rigtige soldater, men filmen kan stadig anbefales på grund af kampscenerne.

7/10

• #5   27. apr 2012 Det fede er da klart der hvor han lige holder ha så han ikk plasker, den så jeg ikk komme og det er et FUCKING swagger kill move !!! smiley

Kommentér på:
Act of Valor 2012

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce