{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Ny Tattoo {{forumTopicSubject}}

hey har lige fået lavet den første smiley på underarmen.. og ville så høre i det "mere seriøse forum" om hvordan man "holder" sådan en i helingsperioden? her tænker jeg på pleje og det med solen..? hva gør i normalt? og hvor langt tid tager det normalt før sådan en er "i hus" smiley kun seriøs henvendelser tak

mvh.
Christian - God Weekend smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Tattoo
  • #1   3. maj 2012 husk at smør den godt, så den ikke tørre ind, for så kommer der rigtigt sår på. det kan blive noget værre lort, da sår skorber eller hvad det hedder, kan trække farven ud... omkring sol, klor, parfume osv så vent 2-3uger eller til den er ordentligt helet.. de første dage skal du holde tussen fri for parfume, altså creme osv uden parfume... der er delte meninger omkring creme, men kan personligt anbefale pantothenol salve, ikke creme, men salve... og ellers skal du lade værre med at klø i den... har sikkert glemt noget, men det er ca sådan jeg plejer at gøre.... håber du kan bruge svaret...

• #2   3. maj 2012 god weekend til dig også.... du må rigtigt gerne smide lidt billeder ind af din nye tusse

• #3   3. maj 2012 fik den lavet igår og der er allerede noget skorpe på stortset alle bogstaverne?? er det normalt? vaskede den både i går og i dag og har smurt den cirka 4 -5 gange i dag?

• #4   3. maj 2012 det er normalt nok, bare skorben ikke er hård, som den ville være ved sår på knæ osv... skulle skorben være hård og tør, så bare smør den godt og lad være med at pille i det... ved det er svært at lade være... har selv nogle grimme steder efter sår, der er blevet kløet lidt for meget smiley

• #5   3. maj 2012 hvor store er bogstaverne???

• #6   3. maj 2012 njae skorperne føles bare bløde smiley ! så det nok godt nok, og ja vil da gerne smide et par billeder op selvom det nu ikke er det helt store, dog er jeg stolt af den ! mener selv den er rigtig fed, og hvor store de er ved jeg ikke.. men der står "Rasmussen" og et banner under der er bygget ind i med min dato i smiley .. "30-10.1993" R'et i Rasmussen er cirka 6cm i højden og 5cm i bredden resten af bogstaverne er vel 3-4 cm i højden .. det er nemmere med et par billeder smiley tak for det indtil videre Søren!

Mvh.

• #7   3. maj 2012 helt iorden, du spørger bare løs, kan jeg ikke svarer så er der helt sikkert nogen andre herinde der kan.... godt at skorberne er bløde, så skulle det hele være fint...

• #8   3. maj 2012 godt at høre smiley kan høre jeg er kommet ind til det rette sted

• #9   3. maj 2012 du slipper i hvertfald for at folk skriver, bare for at få tiden til at gå, herinde...

Kommentér på:
Ny Tattoo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce