{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Daihatsu Charmant - Silvertop med tryk {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo erhvervet en Charmant som jeg bruge til lidt trackday og drift. Og er kommet til det til punkt hvor jeg rykker min turbomotor ud fra Celica da jeg ikke orker at tænke på mere hvis jeg bliver stoppet med ulovlig motor smiley

Men jeg kunne godt tænkte mig at vide hvordan det er med ophæng, skal man have en forbro fra en Ae86, ophæng, gearkasse, bagtøj, kardan osv osv alt hvad der skal til at for at lave et lille engine swap.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Daihatsu Charmant - Silvertop med tryk
  • #1   6. maj 2012 Ja, forbro og fjederben. Det passer lige direkte over på en KE70. Alt efter hvor mange hk den laver, skal du have fat i en supra gearkasse med 4age koblingsklokke. En standard AE86 gearkasse kan ikke klare så mange hk når der kommer turbo på. Bagtøj bestemmer du selv, men AE86 er lidt tykkere end KE70, og der er flere muligheder mht spær osv. Men igen de holder heller ikke til voldsomt mange hk.

• #2   6. maj 2012 Thor W

Super kanon hjælp ! så har jeg da noget at gå efter smiley

Supra gearkasse, snakker vi Mk 3 eller Mk 4 ?

• #3   6. maj 2012 Mk3 non turbo mener jeg. Evt meld dig ind i AE86 gruppen, der er vi mange der roder med det der og kan hjælpe smiley

• #4   6. maj 2012 Jeg er medlem af Ae86'er gruppen, men jeg vidste ikke rigtig hvor jeg skulle sætte mit indlæg henne. Men fremover ville jeg poste mine indlæg der smiley

Er slet ikke rigtig inde i det med rwd og 4age swap, så man er jo nødt til at starte et sted smiley igen tak for hjælpen, har muligvis fundet en forbro fra en Ae86 til rimelige penge ganske tæt herfra hvor jeg bor smiley

Kommentér på:
Daihatsu Charmant - Silvertop med tryk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce