{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.745 visninger | Oprettet:

Plug 'n' Play MegaSquirt {{forumTopicSubject}}

Så er en PNP boks til Passat 1,8T 20V AEB snart på trapperne.
Så kan luftmængdemåleren og N75 ventilen smides over højre skulder, og vi levere boksen med map og setup når alt er færdigtestet.
Ingen andre ændringer i ledningsnet, end at tændingsmodulet skal fjernes og der skal sættes stik direkte imellem... Ja, og så skal der sættes en Bleed ventil ind i stedet for N75 ventilen.
Næste projekt er en VW Golf 1,8T AGU som PNP boks...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plug 'n' Play MegaSquirt
  • #2   16. maj 2012 så længe det er i gruppen, burde det så ik være lige gyldigt.? jeg synes det er fint med den info... derfor jeg bliv mellem af den, netop for at undgå at skulle lede rundt på nettet

  • #3   16. maj 2012 Skal den ikke selv styre ladetrykket, og hvad med WB sensor og EGT.
    Jeg syntes også det er fint at vi kan se de prof tuner lidt i kortene.


  • #4   16. maj 2012 Hvorfor ikke beholde den n75 ventil, og lade ms styre den? Det gør dem der laver plug an play fmj bokse?:-)

  • #5   16. maj 2012 Min Vems styre ladetryk og tomgangsventilen med PID. Så bliver det også næmt at se hvad der sker i et log. Det gør det også muligt at sinke trykket lidt i de lave gear.
    Det er dog ikke noget jeg bruger da jeg ikke har noget speedersignal fra gerkassen.

    Måske er det også os der misforstår målgruppen med den p&p MS boks.
    Den er måske mere et alternativ til en chip-tuning til folk som ikke ønsker at pille selv og som har en mindre tunet hverdags bil der bare bliver indkørt sikkert en gang på felt.


  • #6   16. maj 2012 kommer prisen ned på den rigtige side at 6kilo, så er der nok et markede for sådan en megasquirt løsning:)

  • #7   16. maj 2012 Grunden til N75 ventilen ikke bliver brugt, er at de desværre har lidt en dårlig tendens til at gå til, bare ved mild chiptuning. Så har fravalgt den.
    Jamen mulighederne for at lade boksen styre trykket er ikke umuligt, skal bare have lavet nogle flere test inden det bliver frigivet.

    Mht. hverdagsbiler, så går den jo ikke mine herrer, det er jo ikke lovligt..hehe.

    Prisen skulle kunne komme i nærheden af de 5-6.000. Men ikke noget er lovet endnu:) Sommeren går hurtigt inden der ligger noget klart på hylderne.

    Det er jo netop for at alle søger PNP bokse, så hvorfor ikke få lavet en masse til tunere, der ikke har det store budget, og ikke har den store erfaring i at bygge og mappe selv


Kommentér på:
Plug 'n' Play MegaSquirt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce