{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger fælge plus sommerdæk
  • #1   17. maj 2012 Hvis den kører med 4x108 har jeg 4 17" med fine dæk kan sende nogle billeder imorgen hvis det er

  • #2   18. maj 2012 det mener jeg det er og det må du gerne hvad er ET ?

  • #3   18. maj 2012 ET er 40 og center er 73,1 og så kan man jo få centreringsringe så de passer på ens bil dækstørrelsen er 215-40/17 og der er fint med mønster

  • #4   18. maj 2012 martin - har sebastian ikke selv en profil?

  • #5   18. maj 2012 så er det kommet et fotoalbum af fælgene smiley

  • #6   19. maj 2012 M.Sørensen : ... Var ikke skrevet ind i gruppen på det pågældende tidspunkt, da jeg var hjemme ved Martin, og vi lige havde skiftet størstedelen af hydraulikken i X2'eren. Så jeg bade ham lige om, at høre sig omkring smiley

  • #7   19. maj 2012 Morten L: De ser da fine ud. Men de ligger lige på grænsen mht. størrelsen. Ved ikke, hvor bekendt du er med franske hydraulik-systemer, men når bilen bliver sænket ned i laveste position, går de bagerste skærmkanter et godt stykke "ned over" dækkene. Så det er lige før, vi skal aftale en tid, hvor jeg kigger forbi, og vi så prøvemonterer dem. Hvad skal de koste?

  • #8   19. maj 2012 Det skal du være velkommen til jeg ved de kan værer på en almindelig C5 da svigerfar kører med 17" med 225-45/17 mener jeg det er men din er jo så os lidt mindre men du skal være velkommen til at komme og prøve har masser af tid idag hvis det er du kan skrive eller ringe på min mobil smiley

  • #9   19. maj 2012 Morten L: Skal lige have ordnet de sidste "reparationer" idag+ at de sidste løse mønter gik til netop reservedelene (godt, det ikke er en "model" større, så havde jeg da været komplet bankrot :P) så det bliver ikke aktuelt før efter pinse, men hvis du gider, kan du jo sende en PB med dit nummer, og så må jeg jo bare håbe, de stadig er der på det tidspunkt smiley

Kommentér på:
Søger fælge plus sommerdæk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce