622 visninger
|
Oprettet:
Hordan foregår det til træffet? Hjælp :b {{forumTopicSubject}}
Hvad er det lige man gør til kommende træf, med overnatninng og mad? Tager man selv grill og telt med, og sover ved siden af bilen?
Har aldrig været til et træf før, så er lidt begynder dum
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
Vi har en Freshman her :o)
Først og fremmest møder du op, evt med en ven eller to hvis du har det. Kærester plejer også at kunne tage med.
Sover i der skal i selfølgelig sørge for det som skal bruges til de.
Jeg slæber min Campingvogn med for at sove lidt bedre end i telt.
En festpavillon er sikkert også meget go at have for dem der kun har et lille telt. Så kan man sidde der om aftenen i læ for dug og evt regn og blæst hvis vi skulle få noget af det.
I linket kan du læse at der er mad at finde. Men det er nok meget hyggeligt at vi griller om aftenen.
Selv om jeg kommer med golfen repræsentere jeg stadig Scirocco klubben. Så vil selfølgelig holde samme med jer. Hvis i ydmygt vil have en høj bil mellem jeres lave sportsvogne. ;o)
Jeg foreslår vi laver et andet emne med evt samkørsel de forskellige steder fra. Så har du også muligheden for at hænge ud med nogen af dem som har prøvet det før.
Vi er nogen stykker fra køge der er der fra fredag. Det er lidt blandet biler.
Du spørger bare løs hvis der er mere du er i tvivl om Så skal vi sgu nok få gjort en træfgænger ud af dig også
http://www.clubgolfdanmark.dk/viewpage.php?page_id=12
Martin.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 142 Svar: 511
Jeg har jo kun to sæder i "varebil Scirocco'en" så det bliver kæresten jeg slæber med
Ok, fint nok. Jeg tror bare jeg skaffer mig et lille telt, så bliver vejret alt for slemt kan man heldigvis ligge strekt i bilen, hvis man lægger forsædet frem :b
Det kunne være meget hyggeligt at lave noget grill halløj sammen, måske om fredagen da min mulighed for køling af mad (kød evt) ikke er så gode :b
Det syntes jeg lyder som en god idé! Gider du oprette et emne evt? Håber jeg kan kører med, for skal på arbejde fredagen
Jeg ser meget frem til det! :b
jan 2004
Jeg får strøm til Campingvognen. Så hvsi vi har et lille ekstra køleskab ville det jo være perfekt.
dec 2009
dec 2009
jan 2004
Vi kunne evt lave mødested ved Shell ved McD. Skal lige høre dem der kommer syd fra hvad de gør.
jan 2004
dec 2009
Det lyder fedt. Må lige se hvad jeg kan hitte på
Hordan foregår det til træffet? Hjælp :b
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside