{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.419 visninger | Oprettet:

Codan forsikring, andre? {{forumTopicSubject}}

Det her er sgu for sindsygt...
Da jeg købte min UP! blev jeg tilbudt 3 måneders forsikring hos Codan, for kun 500,- kr.
Sælgeren var ikke klar over hvad prisen herefter ville blive, men jeg tog imod tilbuddet, bare for at have lidt tid til at søge op på det.
Nu har jeg så fået et Girokort fra Codan, på intet mindre end 30.698,- kr.... FUCK, det er overdrevet...Er helt målløs!
Jeg er 29 år, elite-bilist, og har en 60hk bil til 90K...Og det skal så koste næsten 31K hos Codan at forsikre. DAAAAAMN...Tro på det!

Andre der har valgt den 3-måneders forsikring med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Codan forsikring, andre?
  • #1   21. maj 2012 niks...men har forsikring ved FDM kun været bilejer i et år, og skal kun give 7800,- for ansvar og Kasko....meget lækkert....men helt vildt i din sitaution....nogen måde at komme ud af det på hurtigt?

• #2   21. maj 2012 Jeg har ved codan, fik en igennem vw til 11000 som ny bilist på 20 år. Men det er med en selvrisiko på 10000 + præmien stiger 5000 de næste 3 år. Så har vel en "selvrisiko" på 25000.
    Fandt jeg ud da en idiot borede hul i min benzintank !!

• #3   21. maj 2012 Skal give 3500,- om året ved GF for kasko inkl. Autohjælp

• #4   21. maj 2012 X: Ja, det er intet problem at komme ud af, for jeg melder bare at jeg ikke er interesseret i deres såkaldte "tilbud".
    Er bare målløs over at de overhovedet gider at bruge tid på at sende det ud, når prisen er så urealistisk.

Nick: Det lyder meget fair. Det koster altid lidt når man er ny.

PNR: Det var en fin pris. Jeg kommer nok til at give lidt under 5.000,- for at flytte UP!'en over i mit nuværende hos ETU.

Codan må godt nok være optimister, eller også har de bare noget personligt imod UP!

• #6   28. maj 2012 Hvad forsikring skal jeg tag når jeg er 19år og har købt mig en ny Up ? Nogen som har et godt sted?

• #7   28. maj 2012 Vw/Audi M mine "efterforskninger fortæller mig at FDM klart er billigst, sedn mig en PM så kan jeg invite hvis du har lyst...man skal dog have været medlem i et halvt år hvis man skal kunne få deres fiorsikringer, så hvis du overvejer det så få dig meldt ind så hurtigt som muligt smiley du kan evt. sende dem en mail eller ringe til dem og høre hvad det vil koste dig at få den forskrikret efter det halve år... smiley gjorde jeg i sin tid smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #8   16. mar 2013 fdm forsikring , giver 3920 med kasko---- man skal vist kun være der et halvt år når man er under 25--- jeg fik den med det samme jeg meldte mig ind, men de krævede så at man også tegnede mindst en anden forsikring. tog en indbo der var over 1000 kr billegere end GF som jeg ellers har haft længe og været glade for. Gf skulle have 5200 for at forsikre min up og de kunne ikke komme med en bedre pris trods elitestatus og kundegrundlag på 15 år... så jeg valgte FDM....

Kommentér på:
Codan forsikring, andre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce