{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Hvilken sommerferiebil skal jeg købe? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal snart ud og rejse og skal have en bil at køre rundt i på ferie. Det SKAL være en bil der kan tåle at køre på ujævne veje og grusveje osv. Der er tit mange huller i vejen dernede. Den skal også se godt ud smiley

Jeg har kigget på 3 forskellige modeller, hvad synes i er bedst af de 3. (der skal være plads til passagerer også)

VW Caravelle T5 TDI
BMW X5 3.0 TDI
VW Touareg 3.0TDI eller 5.0TDI

Prisen er fra 5000-7000 euro i Tyskland og jeg gider ikke betale mere end det for en sommerbil!

Bilen skal kun bruges 30 dage om året og ellers vil den bare ligge i garage og vente på mig til næste år igen.

Hvilken af de 3 er bedst til det formål?

Tak:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken sommerferiebil skal jeg købe?
  • #1   21. maj 2012 Hold dig fra 3.0 tdi Touareg, det er ikke en særlig holdbar bil, men 5,0 tdi skulle være go.

Hvad med en X5 eller Q7?

• #2   21. maj 2012 ok så 3.0tdi er ikk særlige holdbare eller hvad? det er meget varmt denede ofte over 40grader om dagen.

X5 har jeg kigget på, men jeg vil ikk betale mere end 7000euro for bilen da jeg kun skal køre i den 30 dage om året:) , og en Q7 er lidt dyrere:)

• #3   21. maj 2012 jamen de har haft mange problemer med gearkassen, så det er noget du skal være obs på... hvad med noget subaru forester? det er også en fed bil som kan tåle lidt af hvert i landsbyen smiley

eller en høj audi a4? de der offroad modeller

• Alany .
    Alany . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 188
    #4   21. maj 2012 Hold dig langt væk fra x5eren.. Det er virkelig en dårlig bil. Gearkassen kan svag, bærearmene skal skiftes tit og de har med at brække bagbroen. Jeg har haft en fra 2007/8 og det var en hovedpine!

Tror caravelle vil være den bedste alternativ.

• Alany .
    Alany . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 188
    #5   21. maj 2012 Mente 2004/8

• #6   21. maj 2012 Mine forældre har en Mercedes ML 320. Den er rigtig holdbar, dog skal det være modellen efter 2001, da 98eren har mange fejl.

• #7   22. maj 2012 hvorfor ikke bare leje en bil?? virker ikke særlig gennemtænkt ? du skal stadig have bilen synet, have forsikring og betale miljø afgift osv.. og du kan ikk have en tysk bil uden at have en tysk adresse?

Bliver du stoppet uden at have papirene i orden så du på den min ven smiley

• #8   22. maj 2012 Spongebob du har ret ..
    Det kan bedre betale sig og leje en bil

• #9   22. maj 2012 HH: jeg må lige kigge på de mercedeser ML modeller.

Spongebon: Jeg betaler afgiften så den kommer på serbiske nummerplader, og vægtafgift og forsikring bliver lovligt betalt:)
    Jeg har en VW t4 nu dernede, men vil gerne have noget nyere og bedre:)

Jeg skal ikke leje bil dernede, ved godt at det er billigere måske, men jeg vil helst have mit eget, så ved jeg den er min hvis den skulle gå i stykker osv, istedet for at jeg skal bekymre mig og passe ekstra meget på den fordi den skal afleveres igen smiley

• #10   23. maj 2012 Hvorfor skal du passe ekstra på den hvis det er en lejet bil? Ser der noget med bilen er for du bare en anden af udlejningsfirmaet? Stort set alle udlejningsfirmaer er internationale? smiley Og køre du galt er det også billigere du har en selvrisiko på måske 1500 kr og det går ikke engang udover dit eget navn.. Så kan ikke forstå dine argumenter... udover det skal du også betale for bilen bliver vedligeholdt samt forsikring osv på din egen bil.. kan ikke se meningen i at skulle købe en frem for at leje en.. smiley Bare mit råd til dig

Kommentér på:
Hvilken sommerferiebil skal jeg købe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce