Hej Medlemmer i Gruppen! {{forumTopicSubject}}
Vi er så småt på vej ind i sommer perioden og i forbindelse med jeg ejer webshoppen Caps4you.dk - Vil jeg gerne give jer mulighed for at få lidt rabat, hvis i skulle stå og mangle lidt nyt hovedbeklædning.
Kort om shoppen:
Sælger hovedbeklædning og har speciale i Flexfit med Danmarks største udvalg. Derudover sælger jeg også mærker som New Era, Yupoong, Kangol, Upfront, State Of WOW, Cityhunter osv. Dag / Dag levering og til kun 25,- kr. Fri levering v/ordre over 400,- kr.
Såå hvis i står og mangler lidt nyt hovedbeklædning, så ville det være oplagt at tage et smut forbi og kontakte mig. Jeg søger selvfølgelig altid nye, tilfredse kunde
Hav en super Søndag!
Med venlig hilsen
Gruppe administrator
Martin Jensen
Caps4you.dk
sep 2002
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 46 Svar: 791
Jeg får INTET ud af at skrive dette - jeg har ingen aftale med Martin og jeg fedter heller ikke for at få det - jeg vil egentlig bare gerne hjælpe ham med at få udbredt kendskabet til hans shop og hans uhyre gode service, for det får man!
Jeg har indtil videre kun købt to caps der, men når de er slidte, så ved jeg godt, hvor jeg klikker mig hen!
sep 2004
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 275
Tusind tak for dit indlæg, det er pænt af dig.
Opbakning er dejligt
Hav en super dag.
/Martin
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 262
Købte en cap forleden uge , hurtig lervering :0)
sep 2004
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 275
Tak for dit indlæg
Så husk lige og fang mig en anden gang, så du kan få lidt rabat med oven i hatten.
Hav en super weekend.
/martin
Hej Medlemmer i Gruppen!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside