{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

RACE KBH {{forumTopicSubject}}

Halløjsa !

så der ikke forfærdelig længe til at året Copenhagen Historic Grand Prix går igang, det bliver årets højdepunkt som altid. Har fulgt med på sidelinjen de sidste 7 år hvor min far og bror har kørt race der hvert år, nu det endelig blevet min tur til at være med og gi drengene baghjul smiley

Hansson-team er at finde med 3 biler til dette års CHGP ! bliver fantastisk. håber folk kommer ind og bakker op om arrangementet og ikke mindst se alle de fede og lækre biler der deltager, og måske heppe på os smiley

Jeg er først lige startet i år med race (bilen kan ses under min profil) det har været helt fantastisk fedt indtil videre, og håber på mange flere år med den glæde!

for nogle weekender siden var hele teamet i Århus og køre, og det var en skide fed weekend, jeg rev dog ikke en pokal med hjem, men en platte for den hurtigste bil med tromle bremse smiley præmie bliver det nok ikke til for mit vedkommende til året CHGP, men bare at få lov at køre der er nok for mig. så håber jeg/vi på at min bror forhåbentlig snart river den 1. plads hjem efter alle de andre år hvor han er endt som nummer 3 eller 2..

Håber vi ses enten til CHGP eller nogle af den andre løb i år smiley

vores hjemmeside: Hansson-team.com
CHGP's hjemmeside: http://www.chgp.dk/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RACE KBH
Kommentér på:
RACE KBH

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce