{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bullbar fra jyskoffroad
  • #1   14. jul 2012 hvis ikke jeg tager fejl er det også de samme som rj offroad har og de er selvføllig ikke i samme kvali som arb men de ser ud til at have en fin pasform rj har en på sin y61 og den side pænt og hvis man skal bruge den til konkurance kan den vel forstærkes smiley

• #2   14. jul 2012 nej regner heller ikke med det er ARB til den pris, mere om det er noget helt tynd blik plade der ikke kan holde til hoget overhovedet.. det er en makker der mangler en til hans y60, det er mest for at ha plads til spil og så selvfølgelig fordi der ser godt ud med sådan en på smiley men det er ikke til noget vild konkurance eller noget

• #3   14. jul 2012 så vil jeg mene at den godt kan getale sig at købe..

• #4   14. jul 2012 hvad tager team bertelsen for en ARB ?

• #5   14. jul 2012 Jeg var over ved ham for nogle uger siden for at hente nogle fælge. Der snakkede vi nemlig om dem. Han mente selv at de nok ikke var helt ligeså stærke som ARB. Men maling mæssigt nok meget ens.
    De ARB kofanger jeg kender til er begyndt at ruste efter ca 2 år i det danske vejr.
    Så han mente at det ville være pengene værd at købe f.eks en sådan kopifanger og få den lakeret ordenligt med det samme. Så havde man stadig en kofanger der var billigere end ARB udgaven, men med bedre holdbarhed på malingen..

• #6   14. jul 2012 Har en kammerat der har en JOR Spilkofanger på hans y61. Og den har han rykket i stykker. Den er noget mere blik agtig end ARB syntes jeg. Og han har ikke kørt Komkurance han havde bare sat bilen fast en alm arbejdsdag i skoven.

• #7   14. jul 2012 de koster 6000 ved jysk og en org ARB ligger vel på 11000 ca stadig gør de ikke. ja har også godt set at en org ARB kan ruste, gjorde den også på min y61. Men det kunne da ske man bare skulle ned til ham og se dem i virkeligheden..

det er jo ikke så nemt at finde brugte ARB kofanger, ellers var det nok den bedste, så kunne man jo få den malet om istedet.

• #8   14. jul 2012 jeg har en fra jyskoffroad på min pajero og den passer fint og kan også godt holde til noget, jeg har da rykket i en med spillet hvor der var en anden der holdt kontra i mig og så kneb det stadig med at vi kunne holde mig og det skete der ikke noget ved så den er godkendt fra mit synspunkt smiley

Kommentér på:
bullbar fra jyskoffroad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce