{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  18" fælge
  • #1   24. jul 2012 Har kørt med dæk med 225 mm bredde dog kun i 17" på min tidligere Volvo 850 som ikke var sænket, og der slæbte hjulene på i inderskærmene i for og på det inderste af skærmkanterne også i for når den blev presset helt i bund. Så tvivler stærkt på, at du kan have 18" på i den bredde og da slet ikke hvis du sænker den 40 mm.

  • #2   24. jul 2012 okay, tak for svaret, så beholder jeg nok bare mine 17" på resten af denne sommer...

  • #3   24. jul 2012 hej

    Jeg køre med 19" på min 850 AWD med 225/35 bred. har dog ikke sænket bilen men der er ingen problemer med at der er noget der går imod. men det skal også siges at jeg køre med ET 43.
    Bagi kan de godt gå helt op i skærmene uden problemer

    Jeg kørte med 215/35-18 på min gamle 850 GLT som var sænket 40/40 uden problemer det var på fælge med ET 40


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #4   25. jul 2012 Jeg har de originale 16" alu fælge på, med original størrelse dæk - 205/55. Bilen er sænket med nye gasdæmpere og fjedre. Den er cirka 20mm lavere end normalundervognen på en T5.
    Med 2 mand på bagsædet og fuld acceleration, så napper min stadig i dækkene i bagenden.

    Der er vist bare sparet lidt på pladsen i hjulkasserne, så hvis du skal have nye valser på, er det en god idé at kunne prøve lidt forskellige størrelser smiley


Kommentér på:
18" fælge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce