{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.134 visninger | Oprettet:

rør fra servo pumpe Volvo 940 {{forumTopicSubject}}

Har lige fået at vide at et rør der går fra servo´en og ligger omkring forbroen på bilen er blevet klemt fladt efter jeg var en tur igennem en stor hæk, har ikke selv set det og ved ikke hvad det rør gør, er der nogen der kan sige mig hvad det rør hedder og hvor jeg kan købe et nyt? eller kan det laves på en måde? servoen virkede dog stadig da der skulle flyttes rundt på bilen, men tænker at det ikke er noget man bør køre rundt med..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rør fra servo pumpe Volvo 940
  • #1   1. aug 2012 ved volvo de kan ikke fås uorginalt og brugt er de alle rustet af ht ligsom dine nok er og de skal nok snart skiftets.

    kan købes for en 500kr + moms mener jeg


  • #2   1. aug 2012 jeg har måske et helt rør sæt med slanger til hele servosystemet liggende er ikk helt sikker på om jeg stadig har det i gemmerne men det er næsten som nyt og er fra en 940 hvis det måske var noget

  • #3   1. aug 2012 er netop blevet opdateret lidt.. det er et rør der går fra ét sted på tandstangen til et andet sted på tandstangen.. og er blevet mast, vidst nok, mod forbroen.. ER> der nogen der ved hvad det rør´s funktion er og om der er tryk på det? ham jeg har bilen holdende hos nu siger han har snakket med Volvo som ikke ku hjælpe med et nyt??

  • #4   1. aug 2012 det kan jeg nok hjælpe med har 2 komplette tandstænger liggende men mener helt klart de stadig kan fås ved volvo

    men det kommer an hvilken tandstang din køre med? der er ZF, Koyo og Cam

    ellers har jeg en komplet tandstang du købe der skal have ny styrekugler.



  • #5   1. aug 2012 ved ikk hvilken en af dem det er, det er sgu os træls ikke at ha mulighed for at den kan holde hjemme så jeg selv ku ha fingrene lidt mere i den!.. men skal prøve at finde ud af hvilken der er tale om! har bare samtidig det problem at jeg meget gerne skulle ku bruge den igen fra på mandag hvor jeg skal køre frem og tilbage mellem odense og vejle de næste 5 uger!.. :S

  • #6   1. aug 2012 så er der jo mulighed for en lokal hugger at finde en anden brugt tandstang og smid på.

  • #7   1. aug 2012 synes bare når jeg før har skulle bruge stumper til den at det ikke har været til at finde en hugger på fyn med 940 på lager... så har mest fået dele fra en hugger på øen faktisk.. (svenske bil)

  • #8   2. aug 2012 har selv prøvet det godt nok var mit rør bare tæret men sådan nogern rør har jeg os i næsten ny tilstand smiley

Kommentér på:
rør fra servo pumpe Volvo 940

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce