{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

The Expendables 2.. review. {{forumTopicSubject}}

The Expendables 2

Nævn alle de store hårdtslående muskuløse action skuespillere du kan huske fra de sidst 2-3 årtier, de fleste af dem er med i denne film.! The Expendables 2 levere alt det som den lover og det som man kan forvente af den. Et overflødighedshorn af action, eksplosioner, blod, one-liners og plat humor. Og det virker, på trods af en forholdsvis tynd historie, det er ikke det vi kommer til biffen for at se, ellers derfor vi sætter denne film i afspilleren, det er for at se vold og høre kæmpe guns smadre alt og alle, og det er lige hvad vi får.
Det bedste, for mig, ved filmen er den afsluttende klassiske kamp mellem helten og skurken (no name dropping) og så alle de nostalgiske one-liners, der bringer smilet frem hos en hver action fan.

Af en eller anden grund kan jeg bedre lide 2’eren end 1’eren, måske er der fordi Arnold og Willis er mere med i denne, eller måske fordi Van Dam og Chuck Norris er med, eller måske fordi Stallone er mere hårdtpumpet og skarpere end i den første, eller måske fordi at der er kommet en ny instruktør på og dermed en bedre handling. I dont know, jeg er bare glad for 2’eren. Jeg havde en fed tur i biffen med gutterne, og det havde alle de andre tydeligvis også, der blev grinet, jublet og skrålet i kor, det var fedt ! ?

Anders B. rating: 9/10 gamle men stadig buff action stjerner..!

***kan åbenbart ikke linke til imdb og youtube, måske nogen kan smide det ind for mig ? ;)***

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The Expendables 2.. review.
Kommentér på:
The Expendables 2.. review.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce