{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.124 visninger | Oprettet:

Service-lampe? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Nu er min Volvo V40 TDI fra 2001 begyndt at sige den vil til service. Det er bare et olie og oliefilterskift(går jeg ud fra), og så kører vi videre! Kan man slukke lampen inde i instrumentbordet, ellers skal den ind til en klog autoiseret mand der kan sætte en computer til og skal have det halve af min SU for det?

MVH Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service-lampe?
  • #1   12. sep 2012 Der skal tester på så vidt jeg ved. har aldrig haft held af andet.

  • #2   12. sep 2012 Den skal slukkes med tester smiley

  • #3   12. sep 2012 Ja din er den ny model v40 skal du have tester på desværre... men hvis det havde været den gammel model skulle du bare have haft bilen tændt og så have holde knappen inde til at nulstille triptælleren med ind til service-lampen begynde at blinke og der kommer en hylde tone og så have sluppet knappen igen så ville den nulstille den..

  • #4   12. sep 2012 Prøv dette

    NULSTILLING AF SERVICELAMPE PÅ ÅRG. 1999-:

    Med tændingen afbrudt, trykkes nulstillingsknappen for triptælleren ind og holdes inde. Tilslut tændingen og hold knappen inde i ca. 10 sek. Når de 10 sek. er gået skal lampen begynde at blinke, derefter skal nulstillingsknappen slippes inden 4 sek. Der kommer et lydsignal når nulstillingen er lykkedes


  • #5   13. sep 2012 Hej. Jeg kørte ned til mekanikeren og fik nulstillet for en 200 kroneseddel, så nu kan jeg selv skifte olien, så kører vognen igen. Jeg prøver det næste gang det du skrev Søren næste gang. Tak for tilbagemeldingerne smiley
    MVH Søren


  • #6   13. sep 2012 Super..:)
    Ja du kan da prøve det men mener bare at som efter at din er den ny model så skal du vidst have en com på... men ved det ikke helt.. men hel og lykke med det.:)


Kommentér på:
Service-lampe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce