Volvo 850 ABS fordeler station {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogen derude der klog på en Volvo 850 fra 92' den lyser i ABS lampen, har fået fortalt at det kan være ABS fordeleren, hvor den plastik klump i bunden af fordeleren kan være gået nogle lodninger i, men den plastik klump kan ikke skilles ad som de nyere 850'er kan, da jeg har set nogle billeder hvor folk har skilt deres plastik klump ad der sidder under fordeleren, som så har loddet det på plads igen som så virker derefter.
-Så mit spørgsmål er: Kan en ABS fordeler klump sættes i min 850'er fra 92' fra en nyere 850 eller S/V70'er???
Hvis der er nogen herinde som evt. har et forslag hvad det ellers kunne være er de velkomne til at skrive
PS. Har udlæst fejlkoderne, og har tjekket alle føler og ledninger igennem.
M.V.H.
MR.Volvo Martin Nielsen, Vejle.
sep 2007
Følger: 56 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 520
feb 2008
Følger: 74 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 83 Svar: 257
-For når den er varm kan den finde på at gå ud og så køre man et par kilometer såå begynder den at lyse igen
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 620
Det er altså også muligt at reparer den. Jeg gjorde det første gang i frostvejr og det var noget af en udfordring at åbne boksen, og jeg vil sige at man skal regne med at den brækker i kanteren.
Den næste udfordring er at nogle af boksene har en blød silikone lignende coatning oven på printet, som er meget svær at få af. Jeg måtte skære det op i små tern og så fjeren det. Herefter kunne jeg reparere lodninger og samle kassen med silikone.
Jeg skal til at reparere den boks jeg PT kører med og her er min ide at give den ½ time i ovnen ved ca. 80-100 grader, så vil jeg tro at den er lettere at åbne.
Men som sagt det er jeg ikke kommet til endnu.
/Steffen
feb 2008
Følger: 74 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 83 Svar: 257
Dem fra 92-93 og dem fra 94-97???
Volvo 850 ABS fordeler station
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside