{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Indsugningsmanifold - 5EFHE Vs. Glanza S ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kørt med en glanza s manifold på min 5efhe motor da jeg ikke synes tiden var til at lave et styresystem til de ekstra spjælde.

Så jeg satte en manifold på fra en Corolla E11, men som også er set på nogen af Glanza S modellerne, for at få noget bundtræk i starten. Da spjældene åbner ved alt over kvart til halv gas, så vidt jeg husker smiley

Meningen med de spjælde er jo at de først skal åbner ved omkring de 4500-5000Rpm.

Anyways nogen toyota folk som tror jeg kan hive mere ud af motoren med 5efhe manifolden hvis styresystemet bliver lavet til den, ind med Glanza S ?

Mvh Kold#


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indsugningsmanifold - 5EFHE Vs. Glanza S ?
Kommentér på:
Indsugningsmanifold - 5EFHE Vs. Glanza S ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce