{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Udstødning, nyt alternativ {{forumTopicSubject}}

Hej, nogle der ved om der er specifikke krav hvis man skal have en ny bagpot på sin Civic fra 97, da min bagpot er død, hvordan ved jeg så hvad jeg må udskifte den med? er der nogle lovkrav eller ligende det skal overholde, eller kan jeg bare smide en random bagpot på?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning, nyt alternativ
  • #2   14. nov 2012 Køb dog en som passer! .. ikke noget være end flanger som er svejst sammen når man skal skifte "en" del ! smiley .
    find en brugt larmepotte hvis det er det du vil! evt en fra et cat-back system smiley

• #3   14. nov 2012 okay , mange tak smiley Jeg må prøve noget fix faks :b ( hvornår definere man unødigt?) Bare hvad synsmanden siger til det / eller politiet smiley

• #4   15. nov 2012 Hej jeg har en del brugte der ligger både orginal og racer Potter til Civic ??

• #5   16. nov 2012 den må ikk over stige org. Db krav fra fabrikanten. altså Honda. men ja det er mere et spørgsmål hvad din syns man mener, har nu kørt biler i 4 år i genem syn, hvor jeg burte blive dumpet. min gamle civic brølede med 100db med rent rør hele vejen. men min syns mand er flink, ikke noget man kan sige om mine nabor??? da jeg er blevet meldt. et par gange... smiley men hvis du akter at købe en brøle potte, køb en med DB killer i. kommer du,din syns mand + dine nabor til at værd sætte i det lange løb.
    mvh Jesper.

• #6   17. nov 2012 Rasmus, til en 1.5 ils vtec hatcback med dobbelkrog på bagpotten? smiley

- Jesper, tak.. Det var sku et svar jeg ku bruge smiley - Sidst jeg var til syn var min syns mand sur som bar fan, tror ikke han havde fået noget af lillemor siden han kom hjem fra vietnam ^^ - Han ville dumpe min bil for at ikke have lavet det der hak ved fælgene for det ydeste led af trækakselen ikke ville falde af ( der hvor mange har en låseclips), for at have noget rust i bagskærmene som var sat under gaffatape (der var ingen skarpe kanter) og pga en sprunget positions lygte i højre side.. Og jeg sagde flere gange at jeg nok skulle skifte pæren som jeg havde en ekstra i bilen mens han tjekkede resten og nok skulle lave de hakker der + gaffatape er iorden når der ikke er nogle skarpekanter.. men det ville han ikke, så bad jeg ham hente chefen, og så fik jeg den godkendt på 4 sekunder -.- :b Sååå prøver at holde min bil så lovlig som muligt smiley men nu ku jeg få en uorginal brøler tiil den for 250 kr så skulle lige høre om lovkravene smiley

• #7   18. nov 2012 Heh find en ny syns mand.. mvh Jesper.

• #8   19. nov 2012 Os min ide smiley

Kommentér på:
Udstødning, nyt alternativ

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce