{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

e30. nyt tilbud {{forumTopicSubject}}

nu magter jeg bare ikke at glo på den forbandede bil mere. folk skriver, vælger så at lade være at svare. jeg magter ikke alle de problemer for små penge.

Er der nogen interreseret så skal min bmw være væk mandag senest. 2.000,- kr. skriv evt. til hartmann herinde da han kan fragte bilen for en billige penge ( købers regning ). Slå nu til, sidste chance, er den ikke væk mandag ringer jeg til skrothandleren som er 4km fra mig og tager hans tilbud på 1250,-!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e30. nyt tilbud
  • #1   23. nov 2012 Fint nok mester .. vi havde jo en aftale hvor DU igen ikke svarede tilbage .. så stop dit brok og sig den kan sælges i dele når du intet gør ud af det selv

• #2   23. nov 2012 Nu er det sådan jeg har skrevet med 70 forskellige mennesker hvor alle vil have små dele, folk siger de kommer, så kommer de ikke. så er det vel forståeligt nok at man ikke gider svare på hver henvendelse.

Beklager jeg har skuffet nogen, men når en stor gruppe ødelægger det går du ud over minoriteten.

• #3   23. nov 2012 None the less - stop med at whine når du for kort tid siden beklagede at du ikke havade haft tid til at følge diverse handler til dørs (fair nok .. respekt for at du kryber til korset) - men vores samtale stoppede da jeg TROR du mente det var for besværligt at finde en papkasse selv og pakke tingene i som jeg ønskede .. smiley .. Det eneste vi manglede var et kontonummer og en adresse pakken skulle sendes på ..

• #4   24. nov 2012 Kan godt følge dig Freaka, første gang vi snakkede, havde jeg ekstremt travlt. Men imellem det er der rigtig mange der ikke kan finde ud af at følge aftaler til dørs, det er slet ikke fordi det er besværligt at finde en pakke, det var mere det med at det skulle sendes forsvarligt, hvilket jeg ikke vil tage skylden for hvis en køber vælger at den skal sendes på bestemt måde.

• #5   24. nov 2012 Men det ændrer ikke på du er useriøs .. virkelig .. du holdte jo bare op med at svare .. så jeg Jaber lidt du brænder inde med skidtet og nøjes med de 1250kr ...du skal ikke begynde at sælge en bil i stumper når du ikke har modet eller tiden til det... også selv om folk er useriøse

Nu er du med til at få handlen til at gå i stå .. Jeg skulle ganske vidst ikke have for mange penge .. men det er princippet i det .. for du har bevidst du ikke er mere seriøs end alle de andre.

God fornøjelse

Kommentér på:
e30. nyt tilbud

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce