{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E39
  • #1   6. dec 2012 Tandstang og bagbrosbøsninger.. Min fars har også haft lidt problemer med pakninger ude i motoren, tog vidst 3 timer ialt at skifte, det er ventildækselpakningnen og pakningen til oliefilterhuset.. (hans var fra 02 med en 2,2 motor)
    Ellers har jeg ikke oplevet nogle problemer, en rigtig dejlig bil at køre i, men vælg en med en ok stor motor - den gamle 2,0'er med 150 hk er for lidt til sådan en stor bil, især hvis den er med steptronic!


  • #2   6. dec 2012 Ok tak for det smiley jeg har kigget på 523 og 528 det er dem der er flest af.

  • #3   6. dec 2012 Tag 528 så.
    Tjek efter rust i skærmkanter og bagklap


  • #4   6. dec 2012 Ja tag en 528'er smiley
    Og ja glemte bagklappen, de er rigtig gode til at ruste!
    Ellers er det jo ligesom andre biler, det er jo trodsalt en 10-15 år gammel bil du skal ud at købe, har du ikke selv forstand på biler så køb en med servicebog, eller ihvertfald en der har gået omkring de 200.. de kan sagtens holde til at køre længere, min har kørt 330 tusind med samme motor og spinder stadig som en mis og skifter som den var ny, men der er også set de modsatte tilfælde.. Synes ihvertfald tit jeg ser mange her på bg som har kørt 300 og har fået skiftet motor..
    Men held og lykke med købet, kan absolut anbefale denne bil smiley
    Og giv gerne lidt mere og få ekstra udstyret med, som f.eks. læder, eljusterbar sæder, rat osv.
    Man kan godt købe det brugt og eftermontere men det løber hurtigt op og er noget bøvl at rode med hvis man skal have memory funktionen til at virke.
    Og hvis du selv kan lave lidt kan jeg anbefale returbilen i malmø (hvis man kommer den vej på), der fik jeg et multifunktionsrat M5 for 150 svenske kroner, og en grå læderkabine kostede 1000 svenske smiley


  • #5   6. dec 2012 Ok mange tak for hjælpen alle sammen smiley

  • #6   7. dec 2012 du finder ikk en ærlig E39 med 200.000 på tælleren

  • #7   13. dec 2012 Vær opmærksom på om den bliver for varm. 2.8 motorerne har en svaghed i topstykket.
    Min 528'er blev for varm, og det viste sig at topstykket var flækket. Det var en lidt dyr omgang smiley
    Men ellers som de andre skriver, tjek for rust ved paneler og bagklap.


Kommentér på:
E39

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce