{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go griner.
  • #2   18. dec 2012 Nej self. støtter jeg dem ikke, de er helt ude i hampen..
    Men hvis du læser mine indlæg så finder du også ud af at jeg under ingen omstændigheder støtter de typer der..


  • #3   18. dec 2012 Slap af hvad laver de i DK, hvis de gerne vil ha diktatur? Kender et par lande de kunne flytte til hvis det er. Hold nu kæft nogle sinker, der ødelægger det for alle andre.

  • #4   18. dec 2012 Haha hold kæft de er helt blanke lOL sjovt at diskuterer med dem smiley

  • #5   18. dec 2012 hahaahah smiley Wallah Tooootal grineren .. det er jo helt sjovt at se, at der rent faktisk stadig findes sådan nogle psykisk handicapede mennesker smiley
    Jeg ved seriøst ikke hvad for en verden han lever i smiley hahaha xD Lmfao


  • #6   18. dec 2012

    X x Iran x X Hjælpe Admin @ Indvandre Gruppen

    kan du ikke bare ladevær med at kommentere i deres tråde ?


  • #7   18. dec 2012 Egentlig ikke.
    Fordi jeg bliver virkelig dum indeni da jeg synes det er nedgørende at de tænker at vi er ligesom de idioter i videoen.
    Et lille ting mere, ved at jeg har kommenteret alle de emner der har været har jeg fået en person som er pære dansk til at købe Koranen på dansk og læse den, det synes jeg er hele set besvær værd.


  • #8   18. dec 2012 Det*

  • #9   18. dec 2012 Hhehehhe walla hvordan lykkedes det profiten saw. At få sådan nogen folke færd til at blive muslimer er du gal knallertter

  • #10   18. dec 2012 Hahahah ^^ + 1 smiley

  • #11   18. dec 2012 Han har også slettet forum emenet, fordi han ikke kunne finde rundt i sine egne holdninger... tumpe smiley

  • #12   18. dec 2012 Det ville klæde dig, om du istedet for at kaste dig ud i en latterlig diskussion med dem, tog afstand til gutterne i videoen og holdt dig til det...du VED der er nogle fjolser på galleriet, som ene og alene ønsker at provokere dig, og når du bider på sidder sådan en som Rune K med stor sandsynlighed og griner ligeså meget som du gør...

    Som jeg skrev, før emnet blev slettet, så undrer jeg mig over fyrene i videoen...

    det er sgu lidt af et selvmål at stå i et land man med stor sandsynlighed er flygtet til, fra en diktaturstat, og så stille sig og demonstrere imod de selvsamme grundlovssikrede rettigheder, som netop beskytter en imod at blive sendt i en sibirisk arbejdslejr, for at sige sin mening...

    Jeg vil forsvare til deres ytringsfrihed til jeg dør, men jeg undrer mig...


  • #13   18. dec 2012 men brian o jeg forstår ikke når mange siger at i Burde tage afstand til dem osv. hvorfor er det man gerne vil have muslimerne SKAL forholde sig til det ? hvad med bare at tie dem væk og ignorere dem og være ligeglad. Problemet ligger i synes jeg de usaglige kommentarer om indvandrere og muslimer på baggrund af få religiøse tosser og generalisering. for som du selv siger de kan ytre sig så meget de har lyst inden for lovens rammer selvom det ingen mening giver det de siger så lad dem dog gøre det og begrav dem stilhed smiley medierne har lavet en storm på baggrund af disse de får utroligt meget opmærksomhed tror du ikek de jubler inderst inde de har fået deres budskab ud nemlig !

  • #14   18. dec 2012 Siger ikke muslimer SKAL forholde sig til det...men hvis man alligevel kaster sig ind i debatten er det vel bedre at vise man tager afstand, istedet for at kaste sig ud i en åndssvag debat med folk om hvorvidt det er godt eller skidt at bo i Lithauen....


    Når folk så skifter billede til Muhammedtegninger og hvad der ellers skete er det jo ren provokation, og folk bider desværre ofte på...


  • #15   18. dec 2012 lige præcis angående lithauen kan jge sagtens se hvad du mener den gav helelr ikke nogen menign for mig men der var der ihvertfald godt i gang med mudderkastningen mht- til det andet synes jge det var relevanet at diskutere

  • #17   18. dec 2012 synes godt om...:-)...

    og derfor burde vi reelt også ignorere dem fra klippet...men jeg har en mistanke om at de udgør en ikke ubetydelig risiko for andre menneskers sikkerhed, hvis de seriøst tager prædikantens ord til efterretning, og derfor kan vi ikke tillade os at ignorere det....


  • #19   18. dec 2012 Like..:-)

  • #20   18. dec 2012 Det gik også lidt over gevind, men altså det var nu mere fordi jeg til sidst simpelthen ikke vidste hvad jeg skulle sige til dem smiley
    Men ja, tror også jeg måske skulle tage til overvejelse, ikke at kommenterer de slags emner igen smiley
    Det har du nok fuldstændig ret i Brian O smiley
    Alle kan lide Emre's kommentarer ;D han er vores klogehoved herinde smiley


  • #21   18. dec 2012 Ja hvis vil både ignorerede rå cisterne og ekstrem i sterne ville de tie sig selv ihjel :)..
    Mm du har måske desværre fat i noget Brian at de kunne udgøre en reel trussel på længere sigt


  • #23   18. dec 2012 smiley

  • #24   19. dec 2012 Nu har jeg så ikke lige set noget af det, men hvad var der i de klip og hvad gik det helle ud på.
    (bare lidt nysgerrig).


  • #25   19. dec 2012 En flok gutter der står og råber "demokrati i helved! Danmark i helved" og så er der en prædikant der opfordrer til at man korsfæster, amputerer, dræber og kidnapper folk der er "imod" Islam...





  • #27   20. dec 2012 Min farfar han er 82 år han er født i en lille landsby i irak uden tv. Eller ordentlig skole undervisning

    Han kom til dk for ca. 16 år, han så de råber og skriger i tv jeg forklaret ham hvad de havde gang i

    Han sagde politiet skulle omringe dem og samle alle sammen og sende dem tilbage hahvahahah var færdige af grin walla en mand aftale stenalderen fatter mere end de folk der er opvokset i et demokratisk land


  • #28   20. dec 2012 Mener fra stenalderen

  • #29   20. dec 2012 At de type mennesker finder sammen det er fordi de tænker på den samme handicappet niveau de helt væk er du gaaaallll

Kommentér på:
Go griner.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce