{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ny fjernbetjening til Centralås
  • #1   12. jan 2013 sidder den ikke i selve nøglen på din?

  • #2   12. jan 2013 hvis ja så plejer man som regl at ka lodde dem da sidder en lille sender inde i som plejer at knække af rimelig simpel opgave med en lille lodde kolbe

  • #3   12. jan 2013 Ellers er svaret ja, og de skal kodes. Når du hiver enden af, kan du kigge i bunden af nøglen. Der sidder chippen til startspærren. Bagenden indeholder kun central lås styringen.

    Den kan evt. kodes med en op-com clon/tester til omk. 2-300 kr. på ebay.de inkl. fragt. Ellers kan du slå et smut forbi opelpower.dk og se om der er en i dit område med en tester.


  • #4   13. jan 2013 Jeg er selv en af dem med op-com. Når jeg deler min nøgle sidder der en lille chip i selve nøgle delen. Det er responderen til startspærren(Hedder det ikke sådan). Og den anden del er fjernbetjenings delen. De er blevet loddet så meget så den ene er død og den sidste køre på lånt tid.

    Så hvis jeg læser dit svar korrekt Ulrik B så kan jeg godt tage fjernstyrings delen og blot synkronisere med central boksen?

    Synes ikke jeg kan stå ret langt fra min bil og låse op/i. Dengang jeg havde min gamle golf der satte jeg en uorg centralås i bilen og der var rigtig god rækkevide.. Ligger der evt en antenne man kan forstærke eller noget?


  • #5   13. jan 2013 astra g zafira a og vectra B facelift samt meriva a har ikke ret lang rækkevidde er min erfaring fra når jeg flytter biler rundt på pladsen i salgsrækken


  • #6   13. jan 2013 Det virkelig træls.. Har oplevet feks nogle industri områder der virker den slet ikke der for meget der forstyrre..

  • #7   13. jan 2013 det hjælper nok med en ny fjernbetjening for nok er rækkevidden ikke ret lang på nogen modeller men mon ik at noget af det hænger sammen med slidtage og gentagene reperationer/lodninger i komponenterne

  • #8   13. jan 2013 Lasse N > Det er korrekt.

    Der er noget med et trick til at kode en af delene. Jeg husker ikke om det er transponderen eller centrallås den virker på. Jeg er faldet over det på et UK forum engang. Noget med at holde bremsen nede eller noget, men den virker vist kun på de seneste modeller. Jeg kunne ikke få det til at spille på min B'er.



  • #9   13. jan 2013 Det har jeg aldrig hørt om...


Kommentér på:
Ny fjernbetjening til Centralås

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce