{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Ingen varm luft fra instrumentbordet {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en E46 318i fra 98 med aircondition og klima, men jeg har problemer med at luften der kommer ud i instrumentbordet er koldere end op mod forruden og nede ved fødderne. Jeg har prøvet og sætte den på en bestemt hastighed og temp. og så kun åbne for dem i instrumentbordet og mærke på luften og så sætte den op til forruden uden at ændre på noget og der kan man tydelig mærke at luften er varmere.

Nogle der kan svare på hvad det kan være?

PS: Den har også lidt problemer med at den taber vandet meget langsomt, så jeg tænker det er en vandslange der er lidt utæt, men går der en vandslange til luften oppe ved forruden og instrumentbordet og ved fødderne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen varm luft fra instrumentbordet
  • #3   25. jan 2013 Er det ikke noget med den slet ikke kan pumpe varm luft ud den vej ?

  • #5   25. jan 2013 Min e36 kan hvertfald ikke smiley

  • jess j
    jess j Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 38
    #7   29. jan 2013 min e36 kunne godt blæse varm luft ud af instrumentbordet når jeg kørte, men når jeg holdt stille så forsvandt varmen langsomt, når jeg så gav lidt gas ( ca 1200-1500 omd.) så begyndte den at varme igen. når jeg så fyldte mere vand på den, så kunne den godt varme, når den også holdt stille. Da jeg så fik skiftet motor på den hos Schmiedmann i nordborg, så virkede det perfekt.
    Problemet kan være at den ikke kan holde trykket til varmelegmet, og at det må være ude ved motoren at den er utæt.

    P.S varmen til fødder, forrude og instrumentbord kommer fra det samme varmelegme.


Kommentér på:
Ingen varm luft fra instrumentbordet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce