{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.619 visninger | Oprettet:

godkendelses papirer til montering af turbo {{forumTopicSubject}}

har købt mig en original 240 Turbo fra 81 med en b21et motor i, planen er at den motor skal bygges over i min blå volvo 240 fra 1985 hvor der nu ligger en b230a motor i original.

kunne godt tænke mig at høre til om der er nogen der skulle ligge inde med de papirer hvor der står at bilen er testet til 220 HK, og evt en godkendelse på AT kittet som kan bygges over på en b230a motor?

har forhørt mig i synshallen, og det skulle være de eneste papirer jeg skal bruge i forbindelse med syn/toldsyn så der skal betales afgift osv. i må gerne rette mig hvis jeg tager tager fejl eller der er andet man skal tænke på i forbindelse med den ombygning ...

tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der er ikke strøm til fryser 300 kr.
  • Ophæng af reoler og billeder 1.500 kr.
  • Ceiling Lamp Replacement 1.500 kr.
  • Ophæng af loftlampe inkl krog 850 kr.
  • Opsætning af lampe 650 kr.
  • fældning af tynd højt birketræ - ikke stubfræsning 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godkendelses papirer til montering af turbo
  • #1   29. jan 2013 dem kan du vist få ved volvo

• #2   29. jan 2013 Hvad er der galt med 81'??? smiley

• #4   30. jan 2013 Turbo er ikk Afgift på krævet. snakkede med skvat i december sidste år og har det på skift. med vis du skifter motor og beholder den under 20% så er intet problem. da jeg selv gik med tanken om en 2.5T i min gamle 850 2.5 GLT det koster heller ikk afgift.

• #5   30. jan 2013 81'eren var sådan set iorden nok, indtil den lokale ophugger ikke vidste hvad han havde med at gøre, så han kom til at smide sin kran i taget af den, hvor efter jeg købte den af ham smiley

Ved godt motoren ikke er den samme, men det er jo næsten samme effekt og at der kan bygges turbo på bilen osv for AT kittet er jo lovligt at bygge på, men ikke til at finde. men alligevel tænkte jeg det vil være godt at have i baghånden når nu bilen skal synes med den anden motor.

det med at bilen ændre identitet, er det jo bare et spørgsmål om at betale lidt mere afgift, end med AT kittet?

Kent: du må meget gerne sende de papire der hvis du vil: på mail thorsanko@hotmail.com

• #7   30. jan 2013 det er bare i orden smiley så siger jeg tak på forhånd! smiley

• #8   31. jan 2013 Send en mail til volvo danmark og bed om en importørerklæring på det du vil lave. Så får du officielt papir på det du kan bruge i synshallen. På skats hjemmeside kan du søge om hvad det evt. vil koste i afgift, det må være småpenge.

Kommentér på:
godkendelses papirer til montering af turbo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce