{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.767 visninger | Oprettet:

Peter F
Peter F
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Navigon kortopdatering {{forumTopicSubject}}

Jubii! Så fik jeg endelig min UP!:
Sort, 4-dørs, ASG, Move-Up og DK-pakke.

Her til aften er jeg så ved at opdatere kort (DK, S, Fi og Tyskland), SW var opdateret, men kortene var Q2/2012; er nu ved at opdatere disse fire lande til Q4/2012 - hold da kæft for en tid det tager - er det normalt?

Fik den ekstra undervognsbehandlet fra forhandleren og monteret inderskærme = selv med vinterdæk er den dejligt tyst indeni kabinen.

PS: Den kører som en drøm, og sikken fornemmelse af Kvalitet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navigon kortopdatering
  • #1   29. jan 2013 Har ikke fået kigget på opdatering endnu, men er det også nødvendigt at gøre?... Og med hvilke mellemrum anbefales det, at opdatere!?

• Peter F
    Peter F Tilmeldt:
    jan 2013

#2   29. jan 2013 Som sagt, mine kort var fra Q2/2012. Der medfølger en rabat kode således at du kan købe et opdaterings abonnement for 150,- Kr for 2 år, det giver så ret til - uden yderligere betaling - at opdatere med de seneste kort hvert kvartal når de udkommer.

• Peter F
    Peter F Tilmeldt:
    jan 2013

#3   30. jan 2013 Det tog i alt 4,5 time at opdatere de fire lande, og min internet forbindelse er fiber 50/50 MBit!
    Det er ikke godt nok Navigon.....

• Peter F
    Peter F Tilmeldt:
    jan 2013

#5   31. jan 2013 Meget glad for ASG (har kørt med traditionelt Automatgear i 25 år, og ville ikke tilbage til 3 pedaler og grydeske), det skifter præcist og næsten umærkeligt, omend lidt langsomt hvis man gir den en spand kul.
    Undervognsbehandlig, inderskærme og ekstra fælge og dæk blev en samlet del af en forhandlingspris, så det kan ikke opgøres separat, bilen jeg købte var en demobil der havde kørt 600Km på 2 mdr. Samlet pris 150KKr

Kommentér på:
Navigon kortopdatering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce