{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.819 visninger | Oprettet:

Review: Pigen i Kælderen / The Dungeon Girl. {{forumTopicSubject}}

Pigen i Kælderen
(The Dungeon Girl)

Advarsel, se IKKE denne film..!

Jeg har set en hel del film efter hånden, nogen af tvivlsom kvalitet. Men ”Pigen i Kælderen”, eller ”The Dungeon Girl” som original titlen er, løber med prisen som den dårligste film jeg har set til dato… Jo jo, jeg vidste hvad jeg gik ind til, var blevet advaret på forhånd og med en imdb rating på 1,5/10, vidste jeg jo godt at det ville blive 81 lange minutter. Men jeg var alligevel nysgerrig.

imdb: http://www.imdb.com/title/tt1173486/
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=gK33-KXBIfs

*************************SPOILER ALLERT*******************************

Der kan forekomme spoilere i kommende tekst..!
Filmen skulle efter sigende være inspireret af den forfærdelige historie fra Østrig om Natascha Kampusch der blev kidnappet og holdt fanget i en kælder i 8 år. I filmen hedder den unge pige som bliver kidnappet ”Schatzy Melnick”, og hun bliver holdt fanget i 6 år. På trods af filmens tittel så opholder pigen sig på intet tidspunkt i en kælder, og der er ikke meget fangeskab over det, nøglerne ligger frit tilgængeligt på stuebordet, og der er ret frie tøjler.

******************************SPOILER END***************************************

Jeg har svært ved at sige noget positivt om filmen, jo måske at den kun vare 81 minutter… Den er så elendigt produceret, at enhver 6. Klasse ville skamme sig over at aflevere en projekt video i denne kvalitet, utroligt den overhovedet er blevet udgivet på DVD..? Skuespillet er elendigt og påtaget, kidnapperen har tilsyneladende den samme sorte tanktop og samme sorte par jeans på 6år i træk, historien nærmest ikke eksisterende og underlægnings musikken er decideret frygtelig, totalt malplaceret og underlig… ydermere spiller instruktøren selv 2 af de små roller…

Det er på eget ansvar vis i vælger at se filmen, nu er i advaret, DONT !

Anders B. Rating: 1/10 stjerner. Eneste film jeg har ratet så lavt…

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Review: Pigen i Kælderen / The Dungeon Girl.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce