{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Så er det snart {{forumTopicSubject}}

FORÅR nu tak. Har fået indkaldelse til syn senest 7 april og der er stadig salt på vejene øw. må vist hellere få den gamle røde støvet af og ringet til forsikringsselskabet og meldt den til igen. Er nu noget pjat med det syn, den har kørt 5000 km siden sidste syn, håber ikke de bliver ved med at pille ved alderen for veteranbiler. Er det ikke 35 år de skal være nu? Ellers har jeg ikke fået lavet noget i vinter men nu vil jeg ha bestilt de sorte Head Lamp Covers, de ser fine ud når de kommer på men venter lige til efter syn hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det snart
  • #1   30. mar 2013 Ja det er næsten ikke til at vente på foråret smiley
    Det skulle da ikke blive noget problem med syn for din fine Capri - men jeg gad nu også godt de satte alderen ned til 30 for veteran-køretøjer!.
    Her har vi heller ikke fået lavet noget i løbet af vinteren - men nu har jeg lige bestilt en forårspakke fra Capri club international med nye skiver, ny brændstofpumpe og en masse andet godt.
    Så har vi skilt moteren halvt af - for at gi den en helt stor fin-justering - ikke fordi den kørte dårligt men vi syntes det var tid for nye tændrør, tændrørs-ledningssæt et par pakninger mm.
    Har I andre nogen planer for træf i løbet af året?


  • #2   30. mar 2013 Går og venter på at mine nye skærme kommer hjem fra England . Da begge skulle skiftes og der alligevel skal laves rust har jeg besluttet at købe bredde skærme fra Smith and deakin.

  • #3   31. mar 2013 Skal op til Erik Høyer til sparkdæk dag i april,og ned til Prins Joakim til forårstræf i maj,nu må jeg se hvad for en af caprierne jeg skal kører i.

  • claus b
    claus b Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Svar: 9
    #4   31. mar 2013 Jeg er klar til at køre til det første træf. D 9 maj skal jeg op til Jesperhus blomsterpark , der åbner de med en masse veteranbiler , og så kan man komme gratis i parken , hvis man kommer i veteranbil ;D ...
    Ellers går jeg bare og venter på uge 25 hvor jeg skal til træf i Speyer smiley
    Har hørt at der bl.a kommer 6 JPS caprier , indtil nu sku der ca være meldt 140 caprier til træffet !! DET BLIVER FEDT !!!


  • #5   31. mar 2013 Glæder mig også til speyer smiley

  • #6   31. mar 2013 Nogen der har noget info om træf i dk?

  • #7   31. mar 2013 Vildt.... ser ud til at ccd hjemmesiden virker igen

  • #8   31. mar 2013 Speyer og jesperhus gad jeg også godt - kan man stadig nå tilmelding? (kan selvfølgelig selv tjekke smiley griner.
    Lennart hvilken anden Capri har du?
    Jeg plejer altid at komme på Lundø-træf i september - men har kun set én anden Capri der i 3 år nu smiley Det er nu ellers et fint og hyggeligt sted at slutte sæsonen...


  • #9   1. apr 2013 Hej Karsten.

    Jeg har jo den hvid 3.0RS,og så købte jeg sidste efterår en rigtig fin 2.8injection.

    Mvh
    Lennart


  • #10   1. apr 2013 Tillykke med den

  • #11   1. apr 2013 Tak.

  • #12   1. apr 2013 billeder på lennart - og ja tillykke smiley

  • claus b
    claus b Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Svar: 9
    #13   2. apr 2013 Jeg skal selvfølgelig også til capri træf i Norge , det var måske noget Henrik ???
    Der er ikke så langt for dig ;D . Mener det er i weekenden i uge 32 eller 33


  • #14   25. apr 2013 Ja nu må vi se. stoler ikke helt på om den røde ka holde temperaturen nede, går snart amok. Har fået ny vandpumpe, termostat, frostpropper og makket en tykkere køler i den oz. Har sat et oliefyrstermometer i med 3 m ledning så jeg ka holde øje med den præcise temperatur på returvandet til køleren og det ligger rimelig konstant omkring 90 grader men engang imellem ka det finde på at stige til 100. selv ved 90-92 grader ka jeg høre det bobler i køleren når jeg stopper motoren. Er det normalt det lige kommer op at koge der? Eneste jeg ik har skiftet er viskose koblingen men tror nu ik den ka lave sån en ballade

Kommentér på:
Så er det snart

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce