{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spjældhuse
  • #1   4. maj 2013 Det kommer nok til at knibe da styreboksen får signal fra luftfilterkassen..

    Svarer lidt til at du hiver det 9 bens stik af luftfilterkassen og så ser om du kan starte bilen (kan hilse og sige den kan godt starte men går ud i det sekund du rører gassen)..


  • #2   5. maj 2013 Du skal have ny motorstyring, MAP sensor i indsugningen, formentligt større dyser.

    Jeg skal igang med ombygningen og monterer også 36-1 trigger wheel og elektronisk tænding.


  • #3   5. maj 2013 Det kan du godt, men det forudsætter at du beholder luftmængdemåleren.

    Desuden vil du kunne få problemer med blandingen. Den er ikke sådan lige til at justere i stor skala, som jeg har forstået boxen så er det noget med der skal udskiftes komponenter for at justere. Det bedste du kan gøre er at montere en programmerbar styreboks, megasquirt hvis du vil holde prisen nede. Det er den billigste der findes. Eneste klagepunkt jeg har over dem der kan købes er stikket. Det er et PC stik. Men du kan lodde den sammen selv hvis du ønsker, så kan du bruge det stik du har lyst til.


  • #4   5. maj 2013 Den originale box er analog så der er intet at justere. Det vil ikke komme til at gå ordentligt.

    Jeg vil så mene at det må være mulig at bruge en programmerbar box eksempelvis sådan en fra en nyere opel ?


  • #5   5. maj 2013 Derfor jeg skriver udskiftning af komponenter. Så begynder det desværre at blive lidt mere langhåret.
    Tja en styring fra en Kadett GSI burde kunne gøre det. Der kan fåes en map føler til at erstatte luftmængdemåleren, men den er forholdsvis dyr. Specielt i forhold til at montere et rigtigt programmerbart sprøjt.


Kommentér på:
spjældhuse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce