{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker i kia rio
  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32
    #1   27. maj 2013 Det kan man ikke.
    Har selv måtte sætte en 2 din Head Unit i for at få det ekstra "guf"
    Du får også meget bedre lyd ved at købe ny radio.

    mvh
    Henrik


  • #2   27. maj 2013 kan bare ikke lige se hvordan man skulle ku sætte en anden radio i. da orginal radioen har nogle meget mærklige former. skal man så købe en anden ramme eller hvordan forgår det.
    og rak for svaret!
    Mvh Andreas


  • #3   27. maj 2013 http://images.bilinfo.dk/billeder1000/488200529_2.jpg sådan ser det ud. hvad skal jeg gøre., kan man evt få en anden ramme eller hvad gør man lige der. vil meget gerne ha bas og forstærker i?

  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32
    #4   27. maj 2013 Jeg har også en Rio, så jeg ved godt hvordan den ser ud ;O)
    Jeg kan ikke se hvor du bor, men jeg har brugt BilXtra i Ålborg til mine installationer og det gør de RIGTIGT godt.
    Du skal købe en ramme for at få det til at passe, men det ved de alt om.
    Hvis du er god til at gøre det selv (hvilket jeg ikke er/var) kan du selv montere det.
    Du skal dog igennem torpedopladen med strøm af bedre kvalitet end det som standard radioen har.
    Hvis du bruger dem i Ålborg så har de lavet det på min Rio og sætter ikke ekstra timer af for at finde ud af det, som andre vil gøre.

    Mvh
    Henrik


  • #5   27. maj 2013 det kan sagtens lade sig gøre, dog er der ikke decideret udgang til det.

    du kan få forstærkere hvor du kan forbinde højtaler udgangen direkte i, og så føre kabler fra forstærker til højtalere.

    eller du kan bruge en almindelig forstærker, men så skal der en konverter på fra højtaler kabel til phono kabel. <- den løsning brugte jeg i min Corsa D for et par år siden, da je gikke gad ud og købe en ny headunit.


  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32
    #6   27. maj 2013 Sorry, det forventede jeg ikke man kunne med den dårlige standard radio :O(
    Hvad vil den samlede pris være på det set-up, Hergeir?
    Tænkte på i forhold til at skifte ramme og sætte en acceptabel radio i.

    Mvh
    Henrik


  • #7   27. maj 2013 radio'en er skam fin nok, dog er højtalerne lidt "uldne", hvis man kan sige det.. altså ikke specielt skarp lyd osv.

    jamen det behøves ikke være så dyrt. køb en fornuftig forstærker og subwoofer brugt på BG, DBA eller guloggratis, og så investere i et ledningssæt, og evt. en af de konvertere fra højtaler kabel til phono.

    1500-2000,- i indkøb så skulle du være fint kørende


  • #8   27. maj 2013 men man sparer jo køb af headunit. men hvis det er kan man hos Astina.dk købe en ny headunit, hvor hele panelet følger med, det er en magen til den som man kan købe i topmodellen, med bluetooth, navigation og hele pivtøjet... koster vist omkring 4.000,-

  • #9   27. maj 2013 det kan man så godt, jeg har standard anlæg, og lige fået monteret subwoofer og forstærker smiley

  • #10   27. maj 2013 skriv en pb til mig så kan jeg lave en video lyd hvordan det lyder

  • #11   28. maj 2013 Gjore du selv det Tw?? og hergeir v hvor kan man købe sådan en konverter? smiley

  • #12   28. maj 2013 Jeg havde os bare sat sub og 6x9 højtalere til anlæg, spiller os fint nok til dem som er døve, men hvis man går meget op i lydkvaliteten, skal du op og have en god 2din radio til en 3000-4000min, og så en god 4 kanals forstærker og og koble alle dem i dørene til den, og så en fin 1 kanals forstærker til sub, det er det eneste rigtig smiley prøv og tjek mit ud smiley

  • #13   28. maj 2013 det er også fint til dem der ikke er døve, man skal godt nok vælge dårlige komponenter hvis det skal lyde af helvede til.

    du kommer MEGET langt for små penge og lidt fornuft, brugtkøb og rigtig indstilling af det valgte setup.


  • #14   29. maj 2013 Ja altså jeg har stadig samme orignal højtalere i dørene og de spiller faktisk super godt hvis de bare kommer til en ordentlig radio og forstærker.

  • #15   29. maj 2013 ja, mange gange mangler der bare at få en fornuftig forstærker på, da den bare leverer en bedre lyd.

    og der kan man klart anbefale, at købe brugt, da priserne genrelt ikke er specielt gode på brugt ICE


  • #16   29. maj 2013 tjek min video smiley lavet til fornuftige penge smiley

  • #17   29. maj 2013 og man beholder alt standarden! smiley
    skal lige skaffe nogle højtaler til hattehylden smiley


Kommentér på:
forstærker i kia rio

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce