{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bredeste fælge på PS13?
  • #1   30. maj 2013 nu er mine skærme rullet lidt, men jeg har 9*18 for og 10*18 bag, med et25 eller 28, stikker meget lidt ud i bag og med feks et 20 ville de være inden for

• #2   30. maj 2013 Jeg takker, så kigger jeg efter lign smiley

• #3   1. jun 2013 What? Du har et25-28, men fælgen vil være indenfor med et20?

Jo lavere "et" jo længere ude stikker fælgen. smiley

Min S13 havde 18x9.5 et35 bag og der skulle skærmene have bukket kanten op.

Hvis fælgen stikker lidt længere ud end skærmkanten skal du lave din bil stiv som et bræt ellers vil den affjedre dækket direkte op i skærmen!

Baseret på min erfaring ud fra S13 skærme (mener ikke PS13 har bredere!) så vil du kun kunne have 18x9 et35 uden at gøre noget ved dine skærme eller justere camberen ind ad så hjulet står mere skråt og går fri af skærmen.

Foran havde jeg et27 med 8" bred, men væltet camberen på gevind undervognen. Så der kan jeg ikke kloge mig smiley

• #4   1. jun 2013 Foran var 8.5".... My bad

• #5   1. jun 2013 nåh ja ja var vist lidt træt da jeg skrev, fik lige blandet mine advan fælge nd i det der smiley de er nemlig 9" med et20 smiley det er selvfølgelig den anden vej heheh

• #6   1. jun 2013 Haha ja okay, mange tak lasse!
    Har bare ikke lyst til at rulle skærmene, og have camber på.
    Men vil godt have noget med dyb kant, det går bare ikke helt overens, så jeg må se hvad jeg kan finde.

I har været rigtig behjælpelige! smiley

• #7   1. jun 2013 Hehe, det giver helt sig selv!! Mer' vil have mer' smiley og så skal de bare være endnu bredere smiley Desuden hvis du vil have kant på fælgene skal du op i en 9-9.5" bred...
    Hvad har du tænkt dig af undervogn??

Du kan også beregne dig til hvor fælgen cirka vil gå til/"stikke ud". Tag dine eksisterende fælge, tjek bredde og ET. SÅ kan du bare lægge til, og måle ud fra den fælg du allerede har på. Hvis din fælg er 7" bred og har ET40, er udregningen for en 9" et20 =

2" bredere, hvilket er 1" indad og udad. = 25mm længere ud (og længere ind self. men der er RIMELIG god plads!)
    ET40 til ET20 = 20mm (ET er afstanden udad fra center af fælgen.) Altså stikker ET20 20mm længere ud end ET40.

Sammenlagt giver det dig 25mm + 20mm = 45mm længere ude end din "fiktive" 7" ET40 fælg. Så du måler bare 45mm ud fra din fælgkant, og cirka hertil vil 9" ET20 teoretisk gå til.

Og skal vi ikke se nogle billeder af dyret?? JA jeg keder mig sgu lidt!! og trænger til at rode med de gamle skæve nissaner!
    Jeg savner min gamle skude, der bare har holdt stille i 4 år!!!! smiley

• #8   1. jun 2013 Jeg har ikke tænkt så meget over hvilken undervogn endnu, lige nu er jeg igang med at bygge en SR20DET fra bunden af, så der ryger pengene lige nu.
    Kommer ingen billeder af den herind, folk har for lange fingre, desværre smiley

Men det regnestykke bliver lige gemt i huskeren, mange tak! smiley
    Så det da på tide at komme igang med den? smiley

• #9   1. jun 2013 Livet på SU tillader ikke sådanne udskejelser, DESVÆRRE!!! smiley

Kan jeg friste med en ubrugt TEIN tårnstiver?? Den var købt til Bolette, og burde passe over en CA18DET motor. MEN de passer kun over SR20DET.

Har også nogle Driftworks H-seler i orange.... Ubrugte også

• #10   1. jun 2013 Oha, Smid mig lige en pb med nogen priser!
    Kan du mms'e mig nogen billeder også?

• #11   2. jun 2013 Har endelig fået fingeren ud af *** og lavet nogle annoncer på de stumper jeg har at ligge og fylde. Værsgo: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-971710/

Kommentér på:
Bredeste fælge på PS13?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce