1.570 visninger
|
Oprettet:
Opgradering af ECU, dyser mm. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har planer om et lille sommerferie projekt.
Det består af
Vems Ecu
dyser
mm.
Målet i første omgang er 350hk, derefter må den gerne blive presset til omkring 400hk.
Spørgsmålet er da, om jeg skal vælge lav impedans dyser eller høj impedans.
Tilmed overvejer jeg også, om jeg skal have knock og EGT funktion med til VEMS styringen.
Hvad mener i?
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.225
Er du glad for din motor, så er knock og EGT gode overvågningsværktøger. Er det bare en billig motor, som skal tæves, er det ikke så vigtigt.
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
Om alter, benytter man så egt til at køre motoren ind efter, eller benyttes det bare som overvågning?
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.225
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
Og mht. dyser, ville 600cc dyser ikke være passende til omkring 3-400hk på 4 cylindre.?
dec 2006
Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.225
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 115 Svar: 1.572
Kender vi til nogle fabrikanter som laver gode dyser, som stadig er til at betale sig fra.
Tidligere nævnte jeg Deatschwerks.
Men ellers laver Denso også nogle dyser som er til at betale sig fra.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Mine dysser er 550cc jeg køre så med 4 bar og regner med at de så giver 650cc
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
550cc x 4 = 2200/5= 440 hk x 0.8 = 352hk
Opgradering af ECU, dyser mm.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside