{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.742 visninger | Oprettet:

Airbag fejl {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Min E39 lyser i airbag lampen.
Jeg har forsøgt at udlæse fejl med en bosch tester, den kunne ikke kommunikere.
Jeg har så prøvet med en texa tester idag, men den ville heller ikke. Heller ikke andre systemer på bilen.
Kan der være røget en sikring til diagnosestikket, siden vi ikke kan kommunikere med noget hverken med bosch eller texa tester? Eller andre bud?
På forhånd tak for svar.

Mvh Philip

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbag fejl
  • #3   12. jun 2013 Har haft kontakt til ABS systemet via det runde diagnosestik i motorrummet, så det burde også kunne lade sig gøre at komme i kontakt med airbag.

Jeg er fra østjylland, tæt ved Århus. Hvor er du fra? Kunne være fedt hvis det kunne lade sig gøre smiley

• #5   12. jun 2013 Okay. Jeg har en sidste mulighed imorgen med en anden tester, ellers kan det godt være vi skal finde ud noget.

Hvor sidder den sæde detektor? For har kigget under passagersædet og der er to ledninger der er loddet udenom et stik ved ikke det er til den detektor der?

• #7   12. jun 2013 Nej mener de er sort/rød og sort/grøn eller sådan noget.
    Hvor finder jeg sådan en dongle hvis det er?

• #9   13. jun 2013 Så lykkedes det at komme i kontakt med airbagen! En Gutmann tester kan.

Den melder fejl på tændkreds for venstre selestrammer og sædebelastningsregistrering i passagerside. Så Anders J, du var ikke helt ved siden af smiley
    Stikket under passagersædet er loddet uden om stikket, så må se imorgen om der er loddet i førersiden. Ville være dejlig nemt hvis det bare er stikket under førersædet der driller.

Endnu en gang tak for jeres svar, lover at skrive hvad løsningen bliver på det.

Mvh Philip

Kommentér på:
Airbag fejl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce