MA70 El - Guru søges, de nav gal he ! :) {{forumTopicSubject}}
Mojn
Jeg har haft bilen hos en makker der lige skulle svejse nogle rammer til mine sports-sæder, men han har ikke haft tager polsko af batteriet.
Så nu virker mit lys ikke optimalt mere,
Virker ikke: Alt lys i kabine samt lys bagpå bilen og bremselys, positionslys, instrumentlys, tågelygter, lygter vil ikke køre ned når de er klappet op
Virker endnu: normal fjern og nærlys,kan køre lygterne op.alt blinklys
Ting forsøgt: Tjekket alle sikringer uden fejl, pillet batteri af og på, tjekket for defekt på ledninger. skiftet alle sikringer i boksen i motorrummet.skiftet en blå boks der siger klik når man slår ligterne op, sidder i føre side under rattet mod venstre.
Egne ideer: Blink/lys armen ? en boks der styre hele det pis ?
Nogen der har oplevet lign eller ved hvor jeg evt. kan søge fejlen ?
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 147 Svar: 1.859
okt 2004
Følger: 42 Følgere: 43 Biler: 1 Emner: 57 Svar: 301
Men har fundet frem til noget meget mystisk, når jeg lukker min dør og leger med lyset, kan mine forlygter ligepludslig køre helt uden problemer, både køre op og ned, men stadig intet, bremselys, lyg bagpå, kabine eller instument. åbner jeg for døren igen vil de igen ikke køre ned.
Der må være en boks et sted ?!!?
Googler jeg på den boks du nævner kalder de den jeg har fundet og skiftet for Retractor control box is the Integration Relay No.2... men hvor er så no. 1 ?
okt 2004
Ahh den forklare en del
apr 2005
og præsis, den box jeg omtaler, skulle gerne styre dine indvendige kontakter som lys - el ruder -blæser osv.. det gør den i hvert fald på en mk4, har ikke arbejdet så meget i en mk3 endnu, så må refarer til en mk4, og håbe på mk3 ligger tæt på en mk4 opbygning indv
okt 2004
apr 2005
okt 2004
Fejlen var min, der går to ca. 8-10 kvadrat ledninger som forenes ned til generator. disse havde jeg klippet da de skulle forlænges. disse er dog VIGTIGE at de sidder sammen for at lortet virker.
Og ja, jeg føler mig lidt dum over den her
MA70 El - Guru søges, de nav gal he ! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside