{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OBD....
  • #2   7. jul 2013 Jeg siger tak.. underligt sted at Place den i Ford og Nissan sider den i føre siden ???? Men tak smiley


  • #4   13. jul 2013 Jesper det er da mere underligt eftersom motorstyring som regel sidder ved handskerummet så er det da spild af ledning at trække den over i førersiden

  • #5   13. jul 2013 Nicolai
    Nu er det jo ikke kun motorstyringen du bruger et diagnosestik til! smiley


  • #6   13. jul 2013 Nej det er jeg da godt klar over . Men diagnosestikket går ud fra mitorstyribgen og videre ud til følere

  • #7   13. jul 2013 Nicolai. Ved Ford'r for eks. Skal du ofte operere for.eks tænding og pedeler nå du bruger tester... Derfor smiley by the way der er 6 forskællige til placering af tester stik på civic fra 96-00 og flere forskællige stik som obd og obd 2 stik mit stik var et helt 3. Stik:(


  • #8   13. jul 2013 Øh, hvad!?
    Diagnosestikket kommunikere som regel med samtlige styrebokse i bilen. ABS styreenhed, Airbag styreenhed, evt. Can bus, osv.
    Jeg er skam ikke verdensmester i OBD, men at diagnosestikket går ud fra motorstyringen og videre ud til følerne, det passer sku ikke Nicolai.

    Nu er Honda jo kendt for at gøre en del anderledes i deres biler, som f.eks. at vende motoren modsatte vej af næsten samtlige biler der ellers er produceret! Så hvorfor ikke placere diagnosestikket i modsatte side af hvad de fleste andre bilfabrikanter også gør smiley


  • #9   13. jul 2013 De fleste VW sidder fedt da i midterkonsollen et sted. Præcis som på en civic . Er vi enige om venstre side i passagersiden er ved midterkonsol ? smiley

  • #10   13. jul 2013 Jesper . Ja der er forskellige. På min ek var det vist bare et 2 benet som på obd 0

  • #11   13. jul 2013 Ja nogle sidder i midterkonsollen, men størstedelen vil jeg stadig mene sidder i venstre side af bilen. I hvertfald af de biler jeg har lavet smiley
    Præcis som en Civic? Folk skriver da længere oppe at det sidder til venstre i handskerummet!?


  • #13   14. jul 2013 Anders s hvor sidder handskerummet på en civic ? Højre side og går hen til midterkonsollen mere eller mindre . Er det svar nok til du forstår at den faktisk sidder op ad midterkonsollen mere eller mindre . Skrev blot de fleste vag biler sidder det i midten et sted og dem er der da et par stykker af

  • #14   14. jul 2013 Nicolai
    Hvad er det du prøver at komme frem til her!? Jeg forstår ikke den måde du tolker tingene på..
    Enten sidder stikket i handskerummet eller i midterkonsollen, det er to vidt forskellige ting. Diagnosestikket sidder også ofte i venstreside på en VAG bil, så der vil jeg mene du tager fejl.

    Men jeg tvivler på det var hvad denne tråd gik ud på Nicolai. Som sagt, så forstår jeg ikke hvor du vil hen!

    Hygge


  • #15   14. jul 2013 Ja bjarne. Men det var ikke et obd stik men et 6 benet tester stik smiley
    Men tak for hjælpen.
    Ved Ikk med de der tysker vrag smiley sorry vag biler. Arbejder mest med ford, Nissan og der er de som sagt i føre siden,
    mener os de er i Mazda og Peugeot/Citroen.
    Og ja Anders Honda har det jo med at vende alt om vendt, kan jo være at det er derfor det bare dur smiley


Kommentér på:
OBD....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce