{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota 50-års jubilæum
  • #1   2. aug 2013 Haha, jeg vil mægtig gerne hjælpe til med deres rekord forsøg, men jeg vil da ikke betale 125 kr. for at hjælpe dem, bruge min tid, benzin etc. og så oven i købet på en hverdag, hvor alm. mennesker arbejder, virker en smule arrogant. Fair nok de disker op med nogle ting som mad/drikke, men come on, det manglede næsten også bare andet! Men lad os nu se, det kan være at trangen til at komme ud og køre, er næsten uimodståelig, så kan man jo altid kigge forbi! smiley

• #2   2. aug 2013 Jeg betaler nu gerne de 100kr det koster (125 er for to personer).
    Det er mange andre bil events der er meget dyrere.

• #3   3. aug 2013 Anders M. Du har helt ret og jeg forstår fint hvad du mener og er for så vidt også enig! Der hvor forskellen er for mig, er i at dette er Mega publicity for Toyota Danmark, altså REN reklame, så er det sgu for fesent af afkræve folk penge, for at give dem reklame! Svarer jo til at skuespillere i reklamer, skulle betale penge, for at være med i reklamen!

nej vel.......!?!!?!

Jeg kan dog godt sætte mig ind i, hvorfor de måske har gjort det, for de har sikkert ville sikre sig at de der meldte sig til, rent faktisk mente det og ikke bare skrev sig på, for så at udeblive og så kunne de stå der og være til grin, med fire rolla`er og en gammel muggen Hiace. Og som sagt, det er også fint nok og som jeg gjorde klart ovenfor, så er jeg da stadig fristet, da jeg gerne ser det lykkedes og da flere af mine kammerater formentlig kommer - Men derfor kan man jo godt diskutere det korrekte i måden det bliver gjort på!

• #4   4. aug 2013 jeg regner stærkt med at jeg kommer og det er IKKE en hverdag det er en søndag smiley tjek jeres kalender smiley

Og 100 kr og derefter 25 per person er ikke dyrt. det lyder jo til at blive en rigtig god dag smiley

• #5   5. aug 2013 Kommer også og bakker op. Det skal nok blive et rigtig godt event, tror jeg. Og prisen er det da ABSOLUT intet galt med, tværtimod. Tænk på, hvad så meget andet koster.

Kommentér på:
Toyota 50-års jubilæum

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce