{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Må jeg kører med?-dilemma {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg ved ikke om i kender det, men jeg har lidt brug for hjælp til at løse nogle situationer.

Sagen er den, at mange af mine venner er studerende og det er jeg også selv. Derfor er midlerne ikke så store og oftest har folk ikke bil. Det er en luksus, og jeg føler lidt, at jeg bliver udnyttet nogle gange.

Jeg har en nær veninde, som jeg ofte har med, og det er okay. Men jeg er meget øm over min bil, og jeg hader når folk har mange ting med eller hvis der skal nogen bag i bilen, da det er en 3-dørs og de altid ridser bilen. Dilemmaet er så, at veninden ofte inviterer folk med i min bil. En gang inviterede hun en mere med, end der må være i bilen og sagde "ej, det kan du godt". Hvor jeg dog havde rygrad nok til at sige nej.

Jeg er virkelig dårlig til at sige nej. Jeg kan godt se, at det er træls at skulle tage med bussen eller gå, derfor har jeg jo selv valgt det, men ikke for at være chauffør for alle andre.

Hjælp mig med at finde noget rygrad til at sige fra... Hvad gør i? Hvor meget yder i og hvor går jeres grænse?

- Louise

Kommentarer på:  Må jeg kører med?-dilemma
Kommentér på:
Må jeg kører med?-dilemma