{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Protune {{forumTopicSubject}}

Hey alle, Havde lige en dårlig oplevelse her i forgårs, Jeg havde været ude og købe en t28 kugleleje turbo hos protune, Den skulle så herefter sætte på en nissan, Simpelthen byttes ud med den orginale, Alle olie fittings og vand fittings passede direkte på fra den gamle turbo, Så det var intet problem, det første jeg oplevede var at da jeg skulle sætte vacum styret på akuatoren, var at studsen simpelthen knækkede, Altså nu er vi enige om at det er begrænset hvor meget pres man kan ligge på et metal med en gummi slange, Så der må have været en svaghed i det fra start af, Nå det var ikke det store problem, så byggede bare akuatoren over fra den gamle turbo.

Efter bilen blev startet virkede det hele helt ok. Motoren blev kørt rundt uden tændning, for at sikre turbo blev fyldt med olie, Alle de nødvendige regler man skal følge når man sætter ny turbo på blev overholdt. Turboen nåede at køre cirka 4 timer. så stod pisset simpelthen af. Lejrene var simpelthen gået i turboen, og den havde kun kørt med 0.6 i tryk. Nu kan man jo selvfølgelig give masser af grunde til dette, feks dårlig montering osv. Men eftersom jeg har gjort dette rimelig tit efterhånden og aldrig har oplevet dette før, Ville jeg mene jeg har rimelig tjek på det.

Så nu kommer mit spørgesmål, ville i mene firmaet skulle refundere turboen? og er der nogen andre som har haft dårlige erfarringer med protune's vare?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Protune

Annonce