{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

D&M
D&M
Følger: 2 Følgere: 4 Emner: 70 Svar: 237

job på sjælland {{forumTopicSubject}}

stilling: servicemontør

hej, vores firma søger snart en sevicemontør til og dække sjælland med et team. Derfor vil jeg lige prøve høre herinde om nogen evt var interesseret?. kort sagt får man en firmabil med hjem (må dog ikke anvendes til privateformål) og så skal man drøne rundt og servicere spilleautomater, snakke med kunder osv. Altså passe samtlige kunder vi har på Sjælland grillbare, spillehaller, kiosker, bodegaer, cafeer, bowlinghaller osv alle steder vi har spilleautomater derover.

hvis det lyder spændende for nogle kan de lige smide en pb, som sagt er jeg ingen chef eller noget jeg ved bare vi søger 1 mand på Sjælland med tiltrædelse snarest.

løn niveaut er jeg ikke sikker på da min stilling ikke er ens med de andres (servicefolk) men mener at den ligger mellem 25 - 28 (ikke hæng mig op på det)

Der er krav om ren straffeattest ellers intet andet udover man ikke bliver træt af og køre for meget, kendskab til skrue lidt og til elektronik vil jeg anbefale..
www.elitegaming.dk

lidt mere info for de interesserede:

firmaet har 3 afd. en afd i Nord som passer fra Silkeborg til Skagen, en afd i Syd som passer fra Silkeborg og ned til grænsen + fyn og en afd på Sjælland. Man får en firmabil med hjem + fri tlf, som også bruges som vagt tlf. hver afd består af 5-6 servicemontører, vi yder vores kunder service kl 9 - 19 dog er arbejdstiden 9-16 man-fre, man får endvidere tildelt en ugevagt hver 4-5.uge dvs fra 9-19 mandag - lørdag nogen gange er der ikke rigtig noget og lave andre gange er der meget. Man skal endvidere være fleksibel med at ens arbejdsdag kan blive lang, men som bliver overlappet med de korte arbejdsdag.

Send en pb hvis det lyder spændende ,-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
job på sjælland

Annonce