{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Problem med front-visker 406 {{forumTopicSubject}}

Har en 406'er hvor front-viskeren pludselig stoppede med at virke den anden dag.
Konen kører med både sprinkler og visker og så kører den lige op og ned 1 enkelt gang og så virker den ikke mere.

Hvor mange ting kan der fejlfindes på? Bagrudeviskeren og sprinklervæske virker fint - også sprinklervæske på forruden, så mistænker lidt viskermotoren for at være brændt af? Kan dette være rigtigt, eller sidder der relæer eller andet rundt omkring jeg kan tjekke/skifte?

Jeg har tjekket sikringer under rat samt ude i motorrum og der er ingen af dem der er sprunget, dog ser et par af dem "slidte" ud (de ser ud til at være en smule bøjet) - bør jeg skifte dem ud eller er det ligegyldigt?

Så har jeg en viskermotor med arme til at ligge som jeg overvejer at skifte først - inden jeg går igang med at pille batteri, airbag og rat ud for at skifte armen smiley

Hvis andre har idéer/forslag til min fremgangsmåde/fejlsøgning så skriv gladeligt - for sidder der noget et sted som jeg ikke lige ved, så modtages det med kyshånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Problem med front-visker 406

Annonce